Facebook: 2 miliony więcej kont w Polsce w 2013 roku

Facebook: 2 miliony więcej kont w Polsce w 2013 roku08.01.2013 15:45
Źródło zdjęć: © chip.pl

Eksperci zgodnie prognozują, że liczba użytkowników Facebooka w Polsce wzrośnie w tym roku od 1 do 2 milionów w porównaniu do roku ubiegłego - podaje portal Interaktywnie.com. Mimo tego, widać już przesycenie.

- _ Jest miejsce na nowego gracza, a ten już powstaje. Nie wiem, czy jest na serwerach testowych, czy może dopiero na kartce papieru, ale prawa rządzące tym rynkiem się nie zmieniły, stary król w końcu odejdzie _ - twierdzi w Interaktywnie.com Jan Namedyński - Social Media Director z agencji Red8 Digital.

Podobnego zdania jest Norbert Kilen - Strategy Director w Think Kong. - _ W perspektywie kilku lat Facebook będzie się kurczył. Już teraz mówi się o powrocie do węższych społeczności, użytkownicy narzekają na nasycenie Facebooka sponsorowanymi komunikatami _ - prognozuje.

Skąd taki wniosek? Facebook będzie dalej rozwijać różne formy reklamy, a to powoli ma zniechęcać użytkowników do korzystania z serwisu.

Oprócz przyszłości Facebooka, Interaktywnie.com zapytał ekspertów o trendy w mediach społecznościowych w rozpoczynającym się roku. Również o to, jaka perspektywa czeka Google+.

- _ Google+ jest nieustannie aktualizowany, a niemal każda kolejna funkcjonalność jest bardzo wartościowa i udoskonala cały serwis. Cóż jednak z tego, skoro G+ pozostaje opuszczonym zakątkiem, gdzie poza grupką technologicznych geeków prawie nikt nie zagląda? Tak, Google+ jest według mnie bardzo dobrym produktem. Jednak nie potrafię sobie wyobrazić, co musiałoby się stać, by czas spędzany tam przez użytkowników wzrósł na miarę oczekiwań. Z pewnością nic takiego nie wydarzy się w 2013 roku _ - twierdzi Jędrzej Deryło, Strategy Menager agencji Link Me Up.

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: "Pełna wersja Photoshopa do pobrania bezpłatnie"

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.