Dzień Darmowej Dostawy w sieci już jutro!

Dzień Darmowej Dostawy w sieci już jutro!30.11.2010 11:35

Już jutro rozpoczyna się wielka ofensywa polskich sklepów internetowych, które przyłączyły się do Dnia Darmowej Dostawy. Każdy, kto 1 grudnia złoży zamówienie w takich sklepach, jak: Komputronik.pl, Olive.pl, MilitariaOnline.pl, Helion.pl, Stero.pl, Rebel.pl, PlanetaOczu.pl, MaxAgd24.pl i wiele innych, nie zapłaci za przesyłkę ani grosza. Transport będzie darmowy niezależnie od tego czy zakupy będą kosztować 10 zł czy 500 zł, a także jaki będzie sposób płatności oraz dostawy. Łącznie do akcji przyłączyło się 846 sklepów z polskiej sieci.

Już jutro rozpoczyna się wielka ofensywa polskich sklepów internetowych, które przyłączyły się do Dnia Darmowej Dostawy. Każdy, kto 1 grudnia złoży zamówienie w takich sklepach, jak: Komputronik.pl, Olive.pl, MilitariaOnline.pl, Helion.pl, Stero.pl, Rebel.pl, PlanetaOczu.pl, MaxAgd24.pl i wiele innych, nie zapłaci za przesyłkę ani grosza. Transport będzie darmowy niezależnie od tego czy zakupy będą kosztować 10 zł czy 500 zł, a także jaki będzie sposób płatności oraz dostawy. Łącznie do akcji przyłączyło się już 850 sklepów z polskiej sieci.

Pełna lista sklepów biorących w akcji znajduje się pod adresem http://www.dziendarmowejdostawy.pl/. Jest w czym wybierać. Oprócz sprzętu komputerowego, czy AGD znajdziemy sklepy z wyposażeniem wnętrz, perfumerie, sklepy z akcesoriami dla dzieci, sklepy odzieżowe, muzyczne, apteki, księgarnie, sklepy ze sprzętem sportowym. Praktycznie reprezentowane są wszystkie branże.

Pomysł Dnia Darmowej Dostawy jest inspirowany akcją Free Shipping Day, która od 200. roku jest organizowana w Stanach Zjednoczonych. Zeszłoroczna impreza przyciągnęła ponad 750 sklepów internetowych i wygenerowała dla nich ponad 35 tys. zamówień w ciągu jednego dnia. Głównym celem wydarzenia jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci, jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów. Darmowa dostawa powinna skutecznie przemówić do osób, które nigdy nie zamawiały jeszcze produktów w internecie, a także dodatkowo zachęcić dotychczasowych e-klientów do złożenia nowych zamówień.

Źródło zdjęć: © (fot. sxc.hu)
Źródło zdjęć: © (fot. sxc.hu)

- W naszym kraju e-handel to jedynie 2-3 procent całego rynku sprzedaży detalicznej. Darmowa dostawa zamówień może przekonać nowe osoby do zrobienia zakupów w internecie. Dzięki temu lepiej spożytkują czas, który do tej pory przeznaczali na stanie w kolejkach w tradycyjnych sklepach - mówi Krzysztof Bartnik, pomysłodawca Dnia Darmowej Dostawy, redaktor naczelny branżowego serwisu eKomercyjnie.pl.

Według Rafała Pawlaka, E-commerce Managera Komputronik SA, ceny dostaw w największych sklepach internetowych wcale nie są wysokie i najczęściej nie przekraczają kilkunastu złotych. Niemniej, zdaniem przedstawiciela Komputronik.pl inicjatywa Dnia Darmowej Dostawy to świetny sposób, aby zwrócić klientom uwagę na zalety e-handlu, do których należą m.in.: wygoda, szeroki wybór produktów i możliwość zrobienia zakupów bez konieczności wychodzenia z domu w razie zamieci śnieżnej.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.