Drużyna WebKillers po MŚ WWW

Drużyna WebKillers po MŚ WWW22.04.2008 15:41
Źródło zdjęć: © WP.PL

Drużyna WebKillers Allegro reprezentująca Polskę po finałach międzynarodowego konkursu projektowania stron internetowych Webdesign International Festival w Limoges we Francji.

Międzynarodowe jury oceniło Polaków bardzo wysoko. Ich projekt został zauważony i uznany jako jeden z najbardziej kreatywnych oraz pomysłowych. Niestety WebKillersi nie pojawili się na podium. Pierwsze miejsce w finale przypadło Szwedom, drugie Brazylijczykom, a trzecie teamowi indyjskiemu.
Zadany temat brzmiał: WHAT WILL BE THE COMMUNICATION BY E-MAIL LOOK LIKE TO IN 202. AND WILL IT STILL EXIST? Imagine an interface of the future for the electronic mail, integrating a forward-looking vision of web.
Ekipa WebKillers składa się ze studentów Politechniki Poznańskiej oraz Gdańskiej: Michał Morzyński, Mateusz Szultka, Mateusz Turzyński, Andrzej Grupiński. WebKillersi popisali się niebywałą kreatywnością i oryginalnością, wysoko ocenioną przez specjalistów z całego świata, zaproszonych na mistrzostwa.

Źródło zdjęć: © Strona naszej drużyny (fot. Webkillers)
Źródło zdjęć: © Strona naszej drużyny (fot. Webkillers)

„Strona została wykonana z zachowaniem największej precyzji oraz w kontakcie z użytkownikiem. Jej interaktywność, przedstawienie nowych rozwiązań z całą pewnością na stałe wpisują się w trend projektowania witryn interaktywnych”, mówiła podczas pokonkursowej konferencji o projekcie polskiego zespołu prof. Nancy Frieshberg, User Experiences Strategihst z University San Carlos Callifornia.

Sam temat był zaskoczeniem dla uczestników Mistrzostw, jako że oprócz umiejętności i sprawności technicznych (przypomnijmy, że na wykonanie aplikacji były jedynie 2. godziny!), wymagał spojrzenia w przyszłość i przeczucia najciekawszych pomysłów związanych z możliwymi innowacjami, jakie mogą pojawić się na rynku w najbliższych kilkunastu latach.
„To bardzo dobra robota, krok ku nowemu spojrzeniu. Świat wykreowany przez WebKillers Allegro Polska otwiera nowe możliwości i stawia nowe wyzwania dla inżynierii informatycznej”. – powiedział Syan a.k.a MC Yan, creative director, Japan. * *„Świetna robota, kosmiczny pomysł”. – dodał brazylijski dyrektor strategii reklamy, Vagner de Carvalho. * Ocena wszystkich prac oparta była w dużej mierze o różne, międzynarodowe gusta. Wizja Polaków przedstawia technologię, która w przyszłości może wyprzeć zupełnie komunikację przy pomocy e-maili. WebKillersi przedstawili projekt, w którym ukazali ideę technologii przyszłości. Ich pomysł znacznie wyprzedza teraźniejszość i obecne możliwości.
Swoją technologię Polacy nazwali *
Love Life 6.0
. Opiera się ona na komunikacji człowieka ze światem za pomocą samych zmysłów, poprzez zminimalizowany komunikator w postaci bransoletki. Opaska ta pełni funkcję translatora pomiędzy ludzkimi zmysłami a zewnętrznym otoczeniem. Narzędzie Love Life 6.0 jest zatem 6. niezależnym sztucznym zmysłem, który – w połączeniu z pięcioma pozostałymi – daje możliwość przesyłania dotyku, smaku oraz teleportacji obiektów czy też załączników. Love Life 6.0 staje się zatem alternatywą współczesnej, „archaicznej” komunikacji e-mailowej. WebKillersi uznali więc, że e-mail w przyszłości przejdzie do historii. A rzecz jasna, sama przedstawiona idea kreuje przyszłość jako niezwykle wygodną. W końcu rok 2020 nie jest czasem aż tak odległym... Czyżby wizja Polaków miała okazać się proroczą i trafioną?

Projekt Polaków można obejrzeć na stronie: http://www.webdesign-festival.com/2008/equipes/finale/webkillers/

Nagrodzone prace:

  1. Szwedzi http://www.webdesign-festival.com/2008/equipes/finale/team_torsk/
  2. Brazylijczycy http://www.webdesign-festival.com/2008/equipes/finale/bope/
  3. Indie http://www.webdesign-festival.com/2008/equipes/finale/1st_december/

Wirtualna Polska jest oficjalnym partnerem medialnym polskiej drużyny.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.