Digital Signage - cyfrowa przyszłość komunikacji

Digital Signage - cyfrowa przyszłość komunikacji15.01.2015 16:25
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Brzmi niezrozumiale, ale na pewno nie jest skomplikowane. Digital Signage, czyli cyfrowa komunikacja – to w niej zawiera się przyszłość marketingu.

Digital Signage to najprościej ujmując komunikacja za pomocą multimedialnych i interaktywnych nośników, które prezentując informacje w przystępnej i atrakcyjnej wizualnie formie, przyciągają uwagę użytkownika i spełniają funkcję reklamową.

Korzyści z zastosowania takiego systemu rozwiązań mogą być bardzo duże – dotarcie do szerszego grona odbiorców, zainteresowanie produktem, a w konsekwencji całą marką. Dynamicznie zmieniające się technologie, potrzeby klientów i zmiany w obszarze komunikacji wymagają nowych rozwiązań. Digital Signage jest nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale zapewnia zainteresowanie odbiorcy i angażuje go w przekazywane treści. Mobilne, łatwe w obsłudze nośniki o bardzo dobrej jakości obrazu zyskują coraz większe grono zwolenników, a co ważne – są dobrze odbierane przez potencjalnych klientów. Taka forma komunikacji wyróżnia się spośród standardowych billboardów i plakatów reklamowych, czym zyskuje sobie sympatię odbiorców.

Działając w branży digital, trzeba stale szukać najlepszych rozwiązań i wiedzieć, jak zastosować je w konkretnych przypadkach. Szeroko pojętą działalnością z obszaru Digital Signage zajmuje się działająca od wielu lat firma tdcpolska.pl, która m.in. realizuje projekty indywidualne, instaluje infokioski, telebimy czy sieci ekranów LCD. By móc oferować innowacyjne i nieszablonowe rozwiązania, trzeba w tej branży stawiać na dynamikę i kreatywność. Nowoczesne linie i nowe technologie sprawiają, że cyfrowa komunikacja staje się bliższa i łatwiejsza, a gotowe rozwiązania sprawdzą się dobrze w każdej przestrzeni reklamowej.

Branża Digital Signage wciąż się rozwija, dlatego tak ważne jest podążanie za najnowszymi trendami. Nowością na polskim rynku, na którą stawia m.in. tdcpolska.pl, są tablice wyników w formie e-kostek. Spełniają one swoją funkcję w miejscach, w których znajduje się duża liczba osób.

Przyszłość marketingu zmierza w kierunku Digital Signage z kilku powodów. Po pierwsze, marketingowcy poszukują angażujących przekazów. Po drugie, chcą przyciągnąć uwagę odbiorców interaktywną i łatwą w odbiorze treścią. Po trzecie, podążają za najnowszymi technologiami i oczekiwaniami swoich klientów.

Ściany kinetyczne, ekrany mgłowe, rozwiązania wykorzystujące technologię ruchu –. brzmi fantastycznie, ale dzięki wciąż rozwijającej się branży Digital Signage są one w zasięgu ręki.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.