Samsung wyda miliardy na reklamy
Firma Samsung postanowiła wzmocnić siłę swojej marki. W tym celu znacznie zwiększy swoje marketingowe wysiłki i przeznaczy na promocję aż 14 miliardów dolarów, czyli 5,4 proc. swoich przychodów.
29.11.2013 13:00
Marka Samsung będzie nas atakowała praktycznie zewsząd. Reklamy będą emitowane w telewizji i w kinach. Pojawi się też więcej billboardów i lokowań produktu. Samsung na wszystko chce wydać aż 1. miliardów dolarów.
Nie wszyscy jednak uważają, że to dobry pomysł. – _ Kiedy twoja marka nie ma jasnej tożsamości, tak jak Samsung, wydawanie pieniędzy to raczej najlepsza strategia. Ale utrzymanie akcji marketingowych na takim poziomie wydatków nie przyniesie korzyści na dłuższą metę. Nikt nie jest w stanie pobić Samsunga, jeżeli chodzi o obecność w reklamach i wątpię, czy dalsze wydawanie tak dużych pieniędzy ma sens _ –. komentuje Moon Ji-Sun, konsultant koreańskiego Interbrandu.
Samsung, jak stwierdził, zamierza "kontynuować wzmacnianie marki Samsung, by utrzymać tempo wzrostu, skupiając się na optymalizowaniu skuteczności działalności marketingowej". Cokolwiek by to nie miało znaczyć.
Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: "Na co najbardziej narzekają użytkownicy topowych"