Darmowe rozmowy za granicę z MO-Call

Darmowe rozmowy za granicę z MO-Call18.07.2008 16:17
Źródło zdjęć: © Mo Call

Morodo Ltd., firma dostarczająca MO-Call, usługę tanich rozmów międzynarodowych bezpośrednio z komórki, poinformowała o przedłużeniu promocji, w której wszyscy nowi użytkownicy otrzymują darmowy kredyt na przetestowanie usługi

Morodo Ltd., firma dostarczająca MO-Call, usługę tanich rozmów międzynarodowych bezpośrednio z komórki, poinformowała o przedłużeniu promocji, w której wszyscy nowi użytkownicy otrzymują darmowy kredyt na przetestowanie usługi.

Aby otrzymać 2.5 GBP, 3.5 Euro lub USD 5.0. na rozmowy za granicę, trzeba zarejestrować się w serwisie www.mo-call.pl , ściągnąć darmową aplikację MO-Call korzystając z zakładki download, a następnie aktywować oprogramowanie na swoim telefonie komórkowym.

Dzięki gratisowemu kredytowi można dzwonić bez konieczności doładowania konta. 2.5 GBP, 3.5 Euro czy USD 5.00. (w zależności od kraju, w którym mieszkamy) umożliwi kilka godzin połączeń z zagranicznymi numerami. Aplikacja przekierowuje rozmowy do sieci Morodo i łączy je z zagranicznym numerem po znacznie niższych kosztach.

Darmowy kredyt może zostać wykorzystany nie tylko na rozmowy międzynarodowe, co jest możliwe dzięki usłudze MO-Call Home, ale również na zaoszczędzenie na roamingu, co umożliwia MO-Call World.

Podróżujący którzy chcą zminimalizować koszty roamingowe, powinni wybrać tryb MO-Call World, a następnie wprowadzić zagraniczny numer, z którym chcą się połączyć oraz lokalny numer stacjonarny lub komórkowy, z którym rozmowa ma zostać połączona. Za pomocą sieci Morodo rozmowa zostanie przeprowadzona między wybranymi numerami po znacznie niższych kosztach.

Nowa usługa działa na ponad 100. modelach telefonów komórkowych i jest kompatybilna z technologią Symbian, Java, Windows Mobile oraz RIM (Blackberry). Za pomocą MO-Call Home można dzwonić zarówno na telefony stacjonarne, jak i komórkowe do ponad 200 krajów świata. Oprogramowanie MO-Call zostało stworzone przez pekiński oddział Morodo.

MO-Call umożliwia tanie rozmowy międzynarodowe bez konieczności zmiany karty SIM, sieci, modelu telefonu, a także bez zmiany nawyku konsumenta, ponieważ aplikacja, raz zainstalowana na telefonie, pozwala na wybieranie numeru bezpośrednio z listy kontaktowej lub z wykazu ostatnich rozmów.

Stawki za rozmowy międzynarodowe wykonane w usłudze MO-Call Home lub MO-Call World można znaleźć na stronie www.mo-call.pl

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.