CommunityStandard 2008: Pierwsza edycja konferencji

CommunityStandard 2008: Pierwsza edycja konferencji09.12.2008 15:01

Już w czwartek 11 grudnia rozpocznie się kolejna konferencja organizowana przez Internet Standard CommunityStandard 2008, poświecona społecznościom internetowym. Kulminacyjnym wydarzeniem konferencji będzie panel dyskusyjny prowadzony przez Marcina Perego (Redefine) z udziałem przedstawicieli portali, serwisów społecznościowych oraz specjalistów zajmujących się badaniami internetu. Paneliści wspólnie z uczestnikami CommunityStandard 2008 zastanawiać się będą nad optymalnym modelem badań i parametrami analizy społeczności, dzięki którym lepiej będzie można poznać i opisać użytkowników tego typu serwisów.

Serwisy społecznościowe funkcjonują na polskim rynku od przeszło pięciu lat, lecz dopiero pojawienie się Naszej Klasy i lawinowy wzrost liczby jej użytkowników spowodowały, że potencjał tego typu serwisów został dostrzeżony zarówno przez użytkowników, jak i głównych graczy na rynku internetowym. Jak wynika z badań MB SMG/KRC, 53 proc. Polaków ma świadomość istnienia internetowych serwisów społecznościowych, a 31 proc. z nich korzysta. Biorąc pod uwagę, że dostęp do internetu ma w Polsce
13 mln osób, to odsetek internautów korzystających z serwisów społecznościowych wynosi 75 proc.
Tworzenie społeczności to trend, od którego nie ma odwrotu i wiedzą to najlepiej Ci, którzy na nich zbudowali swój sukces. Przedstawiciele największych serwisów społecznościowych wystąpią
11-12 grudnia na najważniejszej w Polsce konferencji poświęconej społecznościom internetowym, CommunityStandard 2008, organizowanej przez Internet Standard.
Co tak naprawdę sprawia, że serwisy społecznościowe są fenomenem ostatnich lat? Jak długo Polska szaleć będzie jeszcze na punkcie Naszej-Klasy? Kiedy serwisy społecznościowe na dobre zaczną czerpać zyski ze swojego potencjału? Przedstawiciele społecznościówek mówią zgodnym głosem: na reklamie mogliby zarabiać więcej. Zarabianie nie jest jednak takie proste. O klienta trzeba walczyć, trzeba mu wyłożyć zasady działania społeczności i pokazać, że reklama tam rządzi się innymi regułami niż w portalach. O reklamie w serwisach społecznościowych oraz o tworzeniu społeczności wokół marki, na konferencji CommunityStandard opowiedzą m.in.: Michał Rutkowski ( Tribal DDB Artur ), Gortych ( Artegance ), Michał Wolniak ( Heureka ), Adam Wysocki ( Next/Starcom ). W jakim kierunku będą lub powinny rozwijać się projekty bazujące na community? Dlaczego - również w tej branży - wciąż lubimy to co polskie? Jak social marketing robią najlepsi? Strategie rozwoju tego segmentu rynku, próby monetyzacji przybliżą nam eksperci z
branży, a wśród nich: Tomasz Przybyłowicz ( Nasza Klasa ), Iza Pasterz ( MySpace ) oraz Rafał Agnieszczak ( fotka.pl ). Jak nastolatki korzystają z serwisów społecznościowych? Czy polski internauta gotowy jest już na uczestnictwo w prawdziwie mobilnych społecznościach? Różnorodne społeczności w polskim internecie zaprezentują: Erling Ellingsen ( Funcom ), Michał Dyrda ( Pixelate/Epuls.pl ) oraz Marcin Szeląg ( Pixelate Ventures/Epuls.pl ), Marcin Jagodziński ( Gadu-Gadu ) i inni.

Konferencje organizowane przez Internet Standard od lat są doskonałym miejscem na mniej oficjalne spotkania z ekspertami, rozmowy w kuluarach, szansą na wymianę doświadczeń i nawiązanie kontaktów biznesowych.

Partnerem merytorycznym konferencji jest portal Gazeta.pl. Partnerem konferencji została Nasza-Klasa., srebrnym partnerem - fotka.pl. Imprezę wieczorną współorganizuje Myspace. Patronat branżowy objęło PBI oraz IAB Polska. Patronat medialny nad imprezą objęły serwisy IDG.pl, WP.pl, Interia.pl, Bankier.pl, o2.pl oraz onet.pl. Konferencji patronuje serwis GoldenLine.pl

Źródło artykułu:internetstandard.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.