Chmura coraz bardziej dochodowa?

Chmura coraz bardziej dochodowa?09.07.2013 15:00
Źródło zdjęć: © Thinkstockphotos

W trakcie trwającej w Houston konferencji Worldwide Partner Conference 2013, Microsoft opublikował wyniki nowego badania przeprowadzonego przez IDC. Dowodzi ono, że partnerzy generujący ponad połowę przychodów dzięki rozwiązaniom cloud computing, zyskują wyższe przychody brutto, więcej nowych klientów i większe obroty w przeliczeniu na pracownika, a także ogólnie rozwijają się szybciej.

We wnioskach z badania podkreśla się transformację, którą przechodzi świat biznesu w miarę, jak coraz więcej przedsiębiorstw przenosi swoją infrastrukturę technologiczną do chmury. Z badania wynika, że partnerzy zorientowani na usługi w chmurze (na potrzeby badania określono tak podmioty generujące ponad 5. proc. przychodów z rozwiązań w chmurze) rozwijają się i pozyskują nowych klientów dwukrotnie szybciej, a także uzyskują o 30 procent wyższe przychody w przeliczeniu na pracownika w porównaniu z partnerami, którzy nie koncentrują się na tych rozwiązaniach.
— _ Nie tylko chmura jest źródłem tych znakomitych wyników, jednak stanowi ich istotną część. Najlepiej prosperujący Partnerzy okazali się wizjonerami, idąc w kierunku technologii chmurowych, zanim inni po nie sięgnęli _ — powiedział Darren Bibby, wiceprezes ds. badań kanałów dystrybucji i sojuszy w IDC. — _ Na tym etapie przechodzenia całej branży do chmury Partnerzy, którzy nie dostosują się do tego trendu, najprawdopodobniej nie przetrwają. Ci, którzy chcą sprzedać swoje firmy lub wycofać się, mogą czuć się z tym dobrze. Większość jednak nie będzie. _

Klienci wolą pojedynczych dostawców rozwiązań w chmurze

Badanie ujawniło również preferencje co do wyboru rozwiązań przez klientów, podkreślające rolę wszechstronnych dostawców rozwiązań w chmurze, oferujących różne modele wdrożeń:
- 63 proc. klientów oczekuje zaspokojenia swoich potrzeb przez jednego dostawcę usług w chmurze;
- 67 proc. spodziewa się kupować zróżnicowane usługi w chmurze od jednego dostawcy;
- 7. proc. oczekuje, że dostawca usług chmurowych będzie w stanie przenieść w razie potrzeby rozwiązania z chmury do tradycyjnego modelu on premise.

Pełną treść badania i więcej informacji, w tym powiązaną infografikę, można uzyskać pod tym adresem (plik PDF).

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: "11 najlepiej zaprojektowanych aplikacji na Androida"

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.