Chief Marketing Officer musi odejść - relacja z konferencji UX Poland

Chief Marketing Officer musi odejść - relacja z konferencji UX Poland23.04.2014 12:12
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

10 i 11 kwietnia w warszawskim Centrum Konferencyjnym Muranów odbyła się kolejna konferencja z UX Poland, w tym roku pod tytułem The Human Experience Conference. Całość konferencji poświęcona była dyskusjom na temat poprawiania jakości życia poprzez odpowiedni design. Uczestnicy zostali przeprowadzeni przez proces tworzenia usługi i produktu od badań, poprzez projekt do jego wdrożenia. Konferencja poprzedzona była dniem pięciu warsztatów prowadzonych przez światową czołówkę szkoleniowców User Experience pod wodzą Jeffa Parksa.

UX Poland to coroczne wydarzenie organizowane przez firmę UseLab już od pięciu lat. Poprzednie edycje pod szyldem Polish IA Summit, w ubiegłym roku rozwinęły swoją formułę i na miejsce PIAS powołano UX Poland. Po rocznej działalności UX Poland 201. przyciągnęło już ponad 500 uczestników w całego świata. Na dwóch scenach wystąpiło ponad 40 prelegentów w takich krajów jak Kanada, USA, Peru, Rosja, Białoruś, Wielka Brytania, Niemcy czy Holandia. Nie zabrakło oczywiście licznego grona polskich prelegentów, w tym między innymi Wiesława Koteckiego i Huberta Anyżewskiego z UseLab, Natalii Hatalskiej, najbardziej wypływowej polskiej blogerki, Aleksandra Naganowskiego z Mastercard, Kamila Adamczyka z Intelclinic, Krzysztofa Paplińskiego z Dice + i wielu, wielu innych.

Tegoroczną konferencję otworzył Jeff Parks –. wieloletni członek zarządu Information Architecture Institute. Podzielił się swoim doświadczeniem dotyczącym empatii i odpowiedzialności spoczywającej na projektantach. Po nim wystąpiła znana z frog Kara Pecknold, która podzieliła się swoją wiedzą dotyczącą polityki doświadczenia. Po tej prezentacji uczestnicy podzielili się na dwie grupy i od tej pory mogli brać udział w prezentacjach prowadzonych równolegle. Na uwagę zasługuje komentarz Natalii Hatalskiej, która w swojej prezentacji podzieliła się swoją opinią na temat zastąpienia tradycyjnej roli Chief Marketing Officer na korzyść Chief Experience Officer. Swoje prelekcje wygłosili także przedstawiciele Spotify, Mastercard, Play, DDB, UseLab, Booking.com, mBank czy Mail.ru. Całość imprezy podsumowała Indi Young – podzieliła się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi podejścia designerów do swojej pracy, o czym myślą, kiedy wykonują swoje codzienne obowiązki, a także, dlaczego w pracy projektanta User Experiecne
tak ważna jest empatia.

Wszystkie wystąpienia, już tradycyjnie, zostały zarejestrowane na video i wkrótce pojawią się w mobilnej aplikacji UX Poland App, dostępnej na wszystkich platformach, oraz na konferencyjnym kanale YouTube.

Głównymi sponsorami konferencji byli Mastercard i UseLab, a patronem merytorycznym Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.