"Avengers: Koniec gry": wpisz "Thanos" w Google. Jedno kliknięcie i zacznie dziać się magia

"Avengers: Koniec gry": wpisz "Thanos" w Google. Jedno kliknięcie i zacznie dziać się magia26.04.2019 10:46
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Google przygotowało naprawdę sympatyczny prezent z okazji premiery filmu "Avengers: Koniec gry". Nie trzeba być fanem serii, by docenić tę sztuczkę.

Zabawę trzeba zacząć od wpisania "Thanos" w wyszukiwarce Google. Po prawej stronie znajdziemy opis postaci i złotą rękawicę. Fani komiksów i filmów od razu rozpoznają, że to Rękawica Nieskończoności. Ci, którzy nie wiedzą, w czym rzecz, od razu zobaczą jej moc. W ciągu kilku sekund znikną tysiące stron. Wynik wyszukiwania skurczył się o połowę. Ale spokojnie - wystarczy nacisnąć rękawicę raz jeszcze, by wszystko wróciło do normy.

Źródło zdjęć: © google
Źródło zdjęć: © google

"Avengers: Koniec gry". Thanos i Rękawica Nieskończoności: czym jest?

Dla mrocznego tytana Thanosa Rękawica Nieskończoności była jak Święty Graal. Pragnął jej ponad wszelką miarę. Dawała wszechmoc – absolutną kontrolę nad wszystkimi aspektami czasu, przestrzeni, rzeczywistości, umysłu oraz duszy.

Rękawica Nieskończoności

Zobacz też: Robot BB-8 z "Gwiezdnych wojen". Zrobiła go polska studentka

Pokaz możliwości Rękawicy Nieskończoności mogliśmy zobaczyć właśnie w Google.

"Avengers: Koniec gry": nawet "Fortnite" świętuje premierę filmu

Internetowy gigant dołączył do grona osób, które w ostatnich dniach żyją wyłącznie filmem "Avengers: Koniec gry". W "Fortnite" również pojawił się tymczasowy event powiązany z premierą filmu Marvela. Tym razem zamieniamy się w jedną z postaci przypominających Avengersów i stajemy do walki z Thanosem, który poszukuje kamieni nieskończoności.

Szał dziwić nie może, bo obraz zebrał naprawdę świetne recenzje. Chociaż pojawiły się podejrzenia, że spora część z pochwał to robota agencji PR-owej, która pozakładała konta użytkowników specjalnie po to, by wystawić 10/10 "najlepszemu filmowi roku". Wskazuje na to fakt, że widoczna aktywność w serwisach z recenzjami sprowadza się wyłącznie do tej "dziesiątki" dla "Avengers: Koniec gry".

"Avengers: Koniec gry": wysokie oceny to przesada?

Na "Avengers: Koniec gry" można bawić się nieźle, ale nie jest to arcydzieło - pisał Michał Fedorowicz w recenzji film.wp.pl:

"Avengers: Koniec gry" nie jest filmem złym. Jest za to produkcją potwornie rozwleczoną, w przeciwieństwie do głównego antagonisty (Thanosa) nie do końca zbalansowaną i, przede wszystkim, cierpiącą na syndrom "Powrotu króla". Zarówno tu, jak i w książce J.R.R. Tolkiena czy jej ekranizacji, twórcy nie do końca wiedzą, gdzie postawić kropkę. Tym samym serwując widzom przynajmniej pięć różnych zakończeń. I choć pod koniec trzeciej godziny filmu na sali słychać będzie i szloch, i śmiech, większość kinomanów odczuwać będzie raczej znużenie wymieszane ze zmęczeniem

Michał Fedorowicz

Sugerując się opiniami w mediach społecznościowych muszę stwierdzić, że częściej można natknąć się na entuzjastyczne recenzje. Google musi o tym wiedzieć, skoro przygotowało taką zabawną atrakcję w swojej wyszukiwarce.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.