Aulery 2012 - rusza konkurs na najlepszy e-biznes

Aulery 2012 - rusza konkurs na najlepszy e-biznes04.04.2012 15:33
Źródło zdjęć: © Stuff/materiały prasowe

Aulery, najważniejsza nagroda dla młodych firm technologicznych w Polsce rusza w świat i zmienia swoją formułę.

Aulery to nagrody dla najlepszych e-biznesów, które wyszły już z początkowej fazy rozwoju. Od 200. roku nagroda przyznawana była najciekawszym projektom, które prezentowały się w ramach serii spotkań "Aula Polska". Spotkania te miały być inspiracją dla innych przedsiębiorców do rozpoczęcia swojej działalności. Przez 3 kolejne lata kapituła nagrody nie pomyliła się ani razu, przez co każda z nagrodzonych firm cały czas się rozwija i powiększają krajowe PKB.

Artur Kurasiński, współorganizator Aulerów –. “Naszą ambicją jest, aby Aulery stały się silnym brandem dla międzynarodowej branży e-przedsiębiorców. Chciałbym, aby przyznanie tej nagrody było potwierdzeniem wartości firmy w skali międzynarodowej. Rok 2012 jest początkiem działań Auli Polskiej mających zmienić optykę pozycji Polski w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Chcemy, aby w perspektywie kilku lat Polska stała się ważną platformą wsparcia w tym regionie dla spółek technologicznych.”

Dlatego w tym roku, przy okazji czwartej edycji Aulerów następuje szereg zmian. Najważniejszą z nich jest otwarcie rejestracji dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Zgłaszać się mogą spółki technologiczne (zarówno aplikacje webowe jak i mobilne). Warunkiem podstawowym przyjęcia zgłoszenia będzie co najmniej roczna historia spółki oraz zgłoszenie się zespołu złożonego z co najmniej dwóch osób (najchętniej osób odpowiedzialnych za część technologiczną i marketingową).

Kolejną nowością jest powołanie Rady Aulerów. Podobnie jak ta Oscarowa będzie się co roku zmieniać, jednak zawsze będą w niej osoby z osiągnięciami w dziedzinach inwestycji, innowacji, rozwoju czy promocji spółek technologicznych w Polsce i na świecie. Z początkowego grona zgłoszeń wybranych zostanie 3. najlepszych projektów a potem 15, które przejdą do finału Aulerów. Podczas finałowej gali 27 kwietnia w Sopocie zaprezentowanych zostaną trzy najlepsze firmy z regionu CEE.

W bieżącym roku swoją obecność w radzie potwierdzili między innymi:

- Sitar Teli (Doughty Hanson)
- Johan Lorenzen ( Sunstone Technology Ventures)
- Marcin Grodzicki (Agora SA)
- Michał Brański (o2)
- Carlos Eduardo Spinal (Seedcamp)
- Grzegorz Marczak (Antyweb)
- Anti Villponen (ArcticStartup)
- Bogdan Iordache (How To Web)
- Natasha Starkell (GoalEurope)
- Jon Bradfrod (Springboard)
- Krzysztof Kowalczyk (hardGAMMA Ventures)
- Daniel Stachowiak (iO Adria Limited)
- David Bizer (HackFwd)
- Jaromir Działo (Topicmarks)
- Piotr Pągowski (HP Polska) - Paweł Chudziński (Point Nine Capital)
- Alex Barrera (Tetuan Valley)
- Jarosław Sobolewski (IAB Polska)

Zmianie ulegnie także sama statuetka Aulera. Wręczaną do tej pory zastąpi nowa, wykonana przez Polską projektantkę specjalna figurka. Jej oficjalna premiera planowana jest w połowie kwietnia.

Na stronie http://submit.aulery.com można już zgłaszać swoje projekty. System przygotowany przez firmę Empathy zautomatyzuje proces zgłoszeń. Przyjmowanie zgłoszeń trwa do 1. kwietnia.

Gala finałowa i wręczenie nowej statuetki Aulera odbędzie się w Sopockiej ERGO Arenie podczas Business Sopot Festivalu (2. kwietnia 2012). Podczas całodniowej imprezy odbędzie się także gala finałowa “Leaders in Poland” i wiele prezentacji i wydarzeń około biznesowych. Organizatorzy Aulerów planują rozdać około 200 bezpłatnych biletów. Organizację Aulerów 2012 wspierają następujący Partnerzy: Google, Orange, Novel, HP Polska, hardGAMMA Ventures, Empathy, Studio Grandessa, STARTER Gdański Inkubator Przedsiębiorczości oraz Miasto Gdańsk. Patronami medialnymi są: Gazeta.pl, Wyborcza.biz, o2.pl, WP.pl i Antyweb.pl, Dziennik Internautów, oraz magazyn „Proseed”.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.