Afilo.pl - polski konkurent Tradedoubler

Afilo.pl - polski konkurent Tradedoubler
Źródło zdjęć: © Afillo

26.09.2007 14:30, aktual.: 26.09.2007 14:46

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Afilo.pl to nowy gracz na rynku reklamy online w Polsce. Specjalizuje się w prowadzeniu kampanii reklamowych opartych o programy partnerskie ( afiliacyjne ). Firma należy do Grupy Kapitałowej ZPR, która jest m.in. właścicielem sieci reklamowej IDMnet. Rozmawiamy z dyrektorem generalnym Afilo.pl - Pawłem Sypczukiem.

Afilo.pl jest nowym graczem na rynku programów partnerskich, działa na podobnej zasadzie co Tradedoubler czy Zanox. Afilo skupia zarówno wydawców ( witryny internetowe ) jak i reklamodawców. Kampanie są rozliczane za efekt, w tzw. modelu pay per performance.

Dyrektorem generalnym Afilo został Paweł Sypczuk, któy jest również dyrektorem sprzedaży w spółce. Sypczuk pracował wcześniej m.in. w firmach CR Media, Edipresse Polska oraz domu mediowym Initiative.

Źródło artykułu:internetstandard.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także