Spotify bez reklam – w darmowej wersji?
Spotify chcę umilić swoim użytkownikom korzystanie ze swoich usług. Aplikacja zamierza wdrożyć możliwość wyłączenia reklam nawet w darmowej wersji. Aktualnie przeprowadzane są testy na terenie Australii.
Spotify wychodzi naprzeciw oczekiwaniom
Użytkownicy korzystający ze Spotify w wersji darmowej dotychczasowo byli zmuszeni do oglądania reklam w formie audio lub wideo. Bez wykupienia pakietu premium nie istniała możliwość ich pominięcia. Dopiero po przejrzeniu elementów sponsorowanych można było wrócić do słuchania ulubionych utworów muzycznych. Sytuacja ma jednak niedługo całkowicie ulec zmianie.
(Nie)ciekawe reklamy
Twórcy Spotify uruchomili właśnie program pilotażowy w Australii, w którym testowana jest usługa o nazwie Active Media. Jej założeniem ma być sposobność pominięcia konkretnych reklam, którymi użytkownicy nie są szczególnie zainteresowani. Do dobrych wiadomości należy również fakt, że nie będzie żadnych limitów w kwestii ilości pominięć. Dzięki regularnemu ignorowaniu reklam słuchacze być może dotrą do takiej, która ich autentycznie zaciekawi.
Gra warta świeczki
Pomimo tak optymistycznych wiadomości wciąż opłaca się sięgnąć po wersje premium. Za jedyne 19,99 zł otrzymujemy dostęp do całkowitego braku reklam oraz opcji pobierania muzyki do późniejszego odtworzenia w trybie offline. Oprócz tego istnieją specjalne pakiety dla studentów (9,99 zł za miesiąc) oraz plan rodzinny (29,99 zł miesięcznie oraz możliwość korzystania z 6 różnych kont).