Program wydarzeń towarzyszących Music Lab na PGA 2014

Program wydarzeń towarzyszących Music Lab na PGA 2014

Program wydarzeń towarzyszących Music Lab na PGA 2014
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
22.10.2014 15:41, aktualizacja: 23.10.2014 10:33

Oto rozkład wydarzeń towarzyszących Music Lab w Poznaniu.

25.10.2014 (sobota)
10:30 – Szkolenie ze zmian w ustawie konsumenckiej w kontekście sprzedaży internetowej (speakers corner, pawilon 5a)
11:15 – Szkolenie z e-marketingu dla internetowych sklepów muzycznych (speakers corner, pawilon 5a)
12:00 – Warsztaty na zestaw perkusyjny (Stoisko Drum Shop, pawilon 5a)
13:00 – Robert Kordylewski: Jaką gitarę wybrać? (stoisko Absonic, pawilon 5a)
14:00 – Warsztaty na werble (Stoisko Drum Shop, pawilon 5a)
15:00 – Robert Kordylewski: Porady i lekcje indywidualne dla zainteresowanych (stoisko Absonic, pawilon 5a)
15:00 – Konkurs na solówkę gitarową (Scena Główna, pawilon 8)
15:30 – Otwarty konkurs „Ślepy testy” (Stoisko Drum Shop, pawilon 5a)

26.10.2014 (niedziela)
10:30 – PolakPotrafi.pl oraz Michał Wawrzyniak o Crowdfundingu (Scena Główna, pawilon 8)
12:00 – Festyny plenerowe, festiwale muzyczne, koncerty klubowe, czyli meandry rynku koncertowego w Polsce (speakers corner, pawilon 5a)
13:00 – Prezentacja zestawów perkusyjnych (Stoisko Drum Shop, pawilon 5a)
14:00 – Warsztaty „Podstawowe rudymenty na werbel” (Stoisko Drum Shop, pawilon 5a)
14:00 – Robert Kordylewski: Gitara solo i w zespole (stoisko Absonic, pawilon 5a)
14:00 – Występ zespołu Miss Furia (Scena Główna, pawilon 8)
15:00 – Konkurs „Najszybszy Pałker Music Lab 2014” (Stoisko Drum Shop, pawilon 5a)
15:00 – Robert Kordylewski: Porady i lekcje indywidualne dla zainteresowanych (stoisko Absonic, pawilon 5a)
15:30 – Warsztaty perkusyjne „Poszukiwanie brzmienia” (Stoisko Drum Shop, pawilon 5a)

*27.10.2014 (poniedziałek) *
10:00-17:00 The Best Band of Music Lab 2014
11:00 – Prezentacja firm nagłośnieniowych i oświetleniowych (speakers corner, pawilon 5a)
12:00 – Instytut Muzyki i Tańca prezentuje: Raport o stanie szkolnictwa muzycznego I i II stopnia (speakers corner, pawilon 5a)
14:00 – Muzyczne public relations jako narzędzie promocji miast w Polsce (speakers corner, pawilon 5a)

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)