Facebook pozmieniał nasze adresy e‑mail

Facebook pozmieniał nasze adresy e-mail
Źródło zdjęć: © Gizmodo.pl

26.06.2012 09:26

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Niektórzy chyba po prostu lubią irytować swoich chlebodawców. Facebook bez zapowiedzi pozamieniał domyślne adresy mailowe wszystkich swoich użytkowników, zastępując je pocztami o wiele mówiącej końcówce – @facebook.com. Całe szczęście łatwo to naprawić. Po to, by ludzie mogli się z nami, no wiecie, skontaktować.

Pamiętacie jak dawno, dawno temu, za siedmioma górami i dwudziestoma lasami Facebook uruchomił własną pocztę, z której nikt do dziś nie skorzystał? Nie żeby był to jakiś olbrzymi błąd –. po prostu rzecz, która w praktyce okazała się raczej niepotrzebna. Omyłkowa. W końcu, po co komu tak naprawdę fejsbukowy e-mail? Założenie, że większość z nas zrezygnuje z Gmaila albo usług serwowanych przez inne serwisy na rzecz Zuckerbergowskiego imperium było chyba więcej niż naiwne. Czy Facebook chciał tego, czy nie, w naszych danych profilowych wyświetlały się adresy mailowe powiązane z zupełnie innymi firmami (czy właściwie ich serwerami).

Do teraz. Jeśli w ciągu najbliższych kilku sekund odwiedzicie swoje (lub w zasadzie czyjekolwiek) profile, w informacjach kontaktowych (pod warunkiem, że nie zorientowaliście się i nie zmieniliście ich wcześniej) ujrzycie przypisaną do was pocztę z nadzwyczaj uroczą końcówką @facebook.com, która prowadzi prosto do, a jakżeby inaczej, fejbukowej skrzynki na listy. Reszta z adresów, które wprowadziliśmy w odpowiednie pola –. została po prostu bezczelnie ukryta.

Całe szczęście, łatwo można sobie z tym poradzić. Wystarczy wejść w ustawienia konta lub kliknąć w odnośnik „informacje”. na swoim time linie (tuż pod miniaturką ze zdjęciem profilowym) i zmodyfikować w odpowiedni sposób podmienione przez Facebook dane kontaktowe. No i rzecz jasna zapisać zmiany.

Facebooku: nie rób tego więcej.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (4)
Zobacz także