Facebook ma już 250 mln użytkowników

Facebook ma już 250 mln użytkowników
Źródło zdjęć: © facebook

16.07.2009 13:30, aktual.: 17.07.2009 09:47

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

250 mln użytkowników z całego świata oraz 50 mln nowych osób przez ostatnie trzy miesiące - Facebook pochwalił się swoimi niesamowitymi osiągnięciami w segmencie serwisów społecznościowych

"25. mln użytkowników Facebooka potwierdza, że serwis żyje, a użytkownicy nie mają żadnych problemów z jego obsługą" - napisał na swoim blogu Mark Zuckerberg, dyrektor generalny serwisu.

Obraz

"Każda osoba dołączająca do naszej społeczności sprawia, że portal staje się lepszy i oferuje coraz szerszy zasięg komunikacji, w tym szczególnie dla znajomych i rodziny. Dla nas wzrost liczby odbiorców do 25. milionów to nie tylko osiągniecie w postaci liczby, ale też dowód na to, jak wiele osobistych interakcji zachodzi pomiędzy użytkownikami i jak daleko możemy powiększyć zasięg komunikacji pomiędzy setkami milionów użytkowników na całym świecie" - dodał.

Facebook, który 4 lutego obchodził piątą rocznicę działalności, w ostatnich miesiącach pokonał swojego niedawnego rywala MySpace.com na niemal każdej płaszczyźnie. Jak donosi comScore, Facebook dosłownie zdetronizował MySpace pod względem popularności w segmencie społeczności internetowej.

Dzięki badaniu przeprowadzonemu przez iStrategyLabs stało się jasne, kto tak naprawdę napędza nagły skok popularności Facebooka. Z raportu opublikowanego w poprzednim tygodniu wynika, że portal przyciąga wielu starszych użytkowników, którzy znajdują się znacznie powyżej średniej wiekowej serwisów Web 2.0.

Podczas gdy liczba użytkowników Facebooka w wieku szkolnym przez ostatnie sześć miesięcy systematycznie spadała, to popularność w grupie wiekowej 5. lat i wyżej znacznie wzrosła. Według iStrategyLabs przyrost w tym przedziale wiekowym wynosił aż 513,7% przez ostatnie pół roku.

Źródło artykułu:idg.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)