ZnanyLekarz.pl chce ułatwić obsługę placówek medycznych. Serwis przejął platformę TuoTempo

ZnanyLekarz.pl chce ułatwić obsługę placówek medycznych. Serwis przejął platformę TuoTempo29.10.2019 12:13
Źródło zdjęć: © Shutterstock.com

Polski startup DocPlanner, właściciel serwisu ZnanyLekarz.pl przejął TuoTempo - włoskiego producenta oprogramowania dla placówek medycznych i szpitali. - Jednoczymy siły po to, by wspierać i digitalizować służbę zdrowia - mówi dyrektor serwisu.

ZnanyLekarz.pl, na świecie popularny jako DocPlanner, to serwis kontaktujący ze sobą lekarzy i pacjentów. Dzięki platformie, użytkownicy mogą umawiać się na wizyty lekarskie w prywatnych placówkach służby zdrowia bez wychodzenia z domu. Polski startup jest jednym z wiodących na świecie serwisów do umawiania wizyt lekarskich online. Swoją potęgę zbudował m.in. przejmując kilka lat temu włoskiego konkurenta - Doctoralię. Teraz do platformy dołączyła kolejna firma.

Polski startup DocPlanner ogłosił przejęcie włoskiej platformy TuoTempo. Firma zapewnia wielofunkcyjny CRM (Customer Relationship Management, czyli zarządzanie relacjami z klientem) adresowany do dużych placówek medycznych.

Do tej pory DocPlanner koncentrował się na świadczeniu rozwiązań systemowych dla mniejszych podmiotów medycznych - placówki od 2 do 20 lekarzy oraz lekarze indywidualni. Po przejęciu TuoTempo, serwis rozszerzy ofertę dla największych dostawców usług medycznych inwestując kapitał oraz doświadczenie w sprzedaży.

- To dla nas kluczowe przejęcie będące jednocześnie dużym wyzwaniem. Cieszymy się, że możemy powitać Donatello Bianco i silny zespół z TuoTempo w naszej DocPannerowej rodzinie. Jednoczymy siły po to, by wspierać i digitalizować służbę zdrowia oraz poprawiać doświadczenia pacjentów w kolejnym, bardzo ważnym dla nas segmencie - placówek medycznych - komentuje Piotr Radecki, dyrektor zarządzający w ZnanyLekarz.pl.

DocPalnner wyjaśnia, że przejęty system integruje się z oprogramowaniami w placówkach medycznych i szpitalach umożliwiając automatyzację i usprawnienie ich pracy. Pacjenci mogą korzystać z interaktywnych usług cyfrowych, m.in. aplikacji mobilnej, poprzez którą sprawdzą swoje wyniki badań oraz historię leczenia. TuoTempo ma sprawiać, że relacje między placówkami medycznymi a pacjentami będą prostsze, co zmniejszy koszty zarządzania i spowoduje większe zadowolenie pacjentów.

Wartość transakcji pozostaje tajemnicą.

Grupę DocPlanner odwiedza miesięcznie 30 mln pacjentów. W każdym miesiącu umawianych jest 1,5 mln wizyt. W bazie danych znajduje się ponad 2 mln lekarzy i pracowników służby zdrowia z 15 krajów. Startup powstał w 2012 roku. Obecnie zatrudnia 1300 osób i posiada biura w Warszawie, Barcelonie, Stambule, Rzymie, Meksyku, Kurytybie, Santiago oraz Bolonii. Udziałowcami w spółce są m.in. fundusze Point Nine Capital, Goldman Sachs Private Capital i One Peak Partners. Firma od inwestorów zebrała łącznie 130 mln euro

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.