Wyniki XIII edycji konkursu Impactor

Wyniki XIII edycji konkursu Impactor04.03.2011 16:22
Źródło zdjęć: © Impactor

1 marca na gali finałowej poznaliśmy wyniki XIII edycji konkursu Impactor (za rok 2010)

Laureaci:

Człowiek Roku Przemysłu Mediowego:

- Elżbieta Gorajewska, Dyrektor Zarządzający AGB Nielsen Media Research. W uzasadnieniu Akademii czytamy: „za konsekwencję w realizowaniu strategii firmy badawczej. Za skuteczne zarządzanie agencją badawczą, która stała się w Polsce liderem wśród firm prowadzących badania telemetryczne”.

Źródło zdjęć: © (fot. Impactor)
Źródło zdjęć: © (fot. Impactor)

Firmy Roku 2010:

- Agencja Reklamowa Roku 2010 – DDB Warszawa
- Agencja PR Roku 2010 – Ciszewski Public Relations
- Agencja BTL Roku 2010 – TEQUILA\Polska
- Agencja Interaktywna Roku 201. – 180heartbeats

Projekty Roku 2010:

- Projekt PR Roku – „Adam – Mężczyźni kontra rak piersi” (MAGNIFICO dla AVON kontra rak piersi)
- Projekt Roku - Marketing Sportowy – „Samsung Athletic Cup 2010” (POLISH SPORT PROMOTION dla SAMSUNG ELECTRONICS POLSKA)
- Event Roku -„Konferencja Facebook NOW” (ARBOinteractive)
- Projekt CSR Roku – „Adam – Mężczyźni kontra rak piersi” (MAGNIFICO dla AVON kontra rak piersi)
- Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku 2010 – „Świeć się na święta - z ENERGĄ!” (Konsorcjum: ENERGA, Agora, PanMedia Western, Neuron, Ideacto)
- Projekt Roku 2010 – Marketing Miejsc – „Mazury Cud Natury” (Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego)
- Projekt Roku 201. – Marketing Bezpośredni – „Zielone Światło dla domówki – LECH Premium” (AFEKT).

Uzasadnienia Akademii oraz prezentacje projektów dostępne będą na stronie www.impactor.pl

W konkursie wyróżniono również Polkomtel S.A., a w szczególności Dyrektora Dariusza Matuszaka kierującego Departamentem Komunikacji Korporacyjnej Polkomtel S.A., za wzorcowe działania w zakresie wykorzystania technologii telekomunikacyjnej w działaniach CSR dla służb ratunkowych.

Dodatkowo, już po raz szósty, partner konkursu, Centrum im. Adama Smitha przyznał nagrodę im. Krzysztofa Dzierżawskiego dla dziennikarza zasłużonego w upowszechnianiu idei wolności i zdrowego rozsądku. Laureatem nagrody został Jakub Strzyczkowski.

W tym roku konkursowi towarzyszyła konferencja prasowa i panel pt. „Marketing mobilny dziś i jutro”.

Impactor odbywa się od 199. roku. Nagrody przyznaje Akademia Mediów i Reklamy, złożona z laureatów wszystkich minionych edycji. Od 2010 roku nagrody przyznawane są także najlepszym projektom marketingowym. Nad przebiegiem głosowania czuwała firma doradcza KPMG.

Organizatorem wszystkich wydarzeń pod szyldem Impactor jest agencja MMT Management.

Patroni medialni konkursu: Brief, Wp.pl, Mediarun.pl.
Współpraca: Centrum im. A. Smitha, KPMG, SARE, Insignia
Sponsor: POLKOMTEL SA – operator sieci Plus
www.impactor.pl

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.