Wrażenia z Social Media Convent

Wrażenia z Social Media Convent04.02.2013 14:00
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

1 lutego br. w Gdańsku odbyła się pierwsza edycja ogólnopolskiej konferencji Social Media Convent, podczas której prelegenci przedstawili trendy w social media na 2013 rok. Wybrane zostało też najlepsze case study, za które jury uznało kreatywne wykorzystanie przez Fanpoint protokołu Open Graph dla Kwejk.pl. Na koniec wśród wszystkich uczestników wyłoniono prawdziwych znawców mediów społecznościowych - Social Media SuperStars.

Social Media Trends

W pierwszej części wydarzenia prelegenci-praktycy podzielili się swoimi doświadczeniami i spojrzeniem na komunikację w mediach społecznościowych. Michał Sadowski z Brand2. wyjaśniał, jak odnaleźć i zrozumieć klienta w sieci dzięki wykorzystaniu narzędzi monitoringu.

Rafał Janik z ThinkMedia podzielił się wynikami badań dotyczącymi popularności Twittera, które pokazują że najczęściej tweetujemy w weekendy i w godzinach popołudniowych oraz zdradził tajemnicę związaną z koncertem Justina Biebera w Polsce. Zaraz po nim Michał Górecki, Chief Tshirt Officer z koszulkowo.com mówił o dwóch pułapkach, w które wciąż wpadają specjaliści od social media. Jan Zając z Sotrender wspominał 201. rok i przedstawił prognozy z zakresu Social Media Optimisation, ROI i KPI na 2013. Udowodnił też publiczności, jak dużą rolę w mediach społecznościowych nadal odgrywają koty. Aleksandra Mokwa i Ewa Salamon z wydziału promocji Gdańska opowiedziały o działaniach miasta w mediach społecznościowych, natomiast Paweł Suchocki i Piotr Wójcicki pokazali siłę rekomendacji sprawdzaną już w usłudze Rekomenduj.to.
W Case Study Festival zmierzyło się ze sobą 7 kampanii m.in. Eksperci Tesco… na wejściu podbijają Facebooka, Małe jest wielkie: Volkswagen up, czy Kapitan Niepalny. Wiele emocji wywołała prezentacja kampanii dla Tesco w wykonaniu Mariusza Pełechatego z Lemon Sky, jednak ostatecznie jury za najlepsze uznało działania agencji Fanpoint dla serwisu Kwejk.pl.

Social Media SuperStars

Wszyscy uczestnicy spotkania mieli możliwość zmierzenia się w teście wiedzy i umiejętności. Osoby, które podjęły się wyzwania zdobycia zaszczytnego tytułu Social Media SuperStar musiały znać precyzyjne definicje takich pojęć, jak żebrolajk, komć czy edgerank, oraz znać odpowiedzi na pytania związane z najpopularniejszą potrawą polskiego internetu w 201. roku czy popularnością twittera.

W trakcie spotkania na telebimie można było na bieżąco obserwować tweety dodawane przez uczestników Social Media Convent. Dzięki platformie ClickWebinar firmy Implix, wszystkie osoby, które nie uczestniczyły osobiście w wydarzeniu, mogły skorzystać ze streamingu.

- Zainteresowanie konferencją przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Już na tydzień przed konferencją zabrakło miejsc, a do ostatniej godziny przed wydarzeniem otrzymywaliśmy zapytania dotyczące możliwości uczestnictwa. Sukces pierwszej edycji Social Media Convent upewnił nas, że należy realizować kolejne –. mówi Marta Laskowska, Feeltz.

O wydarzeniu

Social Media Convent to ogólnopolska impreza przeznaczona dla osób zajmujących się komunikacją w mediach społecznościowych, organizowana przez Feeltz - nową markę agencji Personal PR dedykowaną projektom w social media.

Wydarzenie odbyło się w centrum konferencyjnym Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER i wzięło w niej udział ponad 15. osób związanych z branżą social media w kraju i za granicą.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.