Wirtualna Polska uruchamia regionalne biura sprzedaży

Wirtualna Polska uruchamia regionalne biura sprzedaży10.08.2007 08:00

Z początkiem sierpnia Wirtualna Polska uruchomiła cztery regionalne
biura sprzedaży obejmujące swym zasięgiem Kraków i Małopolską,
Górny Śląsk (również Bielsko Biała), Wrocław i Dolny Śląsk oraz
Poznań i Wielkopolska.

W ciągu najbliższego półrocza zostaną uruchomione kolejne oddziały w najważniejszych ośrodkach w Polsce, m.in. w Łodzi, Szczecinie i Bydgoszczy.

"Reklama w Internecie to nie tylko Warszawa." - mówi Michał Tober, Kierownik ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych i jednocześnie szef projektu regionalnych biur sprzedaży w Wirtualnej Polsce. "Dzięki upowszechnianiu się Internetu w Polsce oraz tzw. demokratyzacji dostępu do kampanii, w Internecie coraz częściej reklamują się firmy z mniejszych ośrodków miejskich. Aktywniejsza penetracja rynków lokalnych pozwoli nam być jeszcze bliżej naszych klientów i mieć z nimi bezpośredni kontakt. To z kolei przekłada się na jeszcze lepsze dostosowanie oferty do oczekiwań naszych kontrahentów i - w dalszej perspektywie - zwiększenie przychodów. Uruchomienie regionalnych biur sprzedaży ma więc również na celu poprawienie jakości obsługi przez Biuro Reklamy WP." - dodaje Tober.

W ramach projektu regionalnych biur sprzedaży zatrudnionych zostało sześć osób, wciąż jednak trwa rekrutacja, docelowo planowane jest zatrudnienie ok. 20 osób. Poszczególni handlowcy będą zajmować się sprzedażą powierzchni reklamowej WP, produktów WP oraz promocją sprzedaży.

"Jako Biuro Reklamy staramy się reagować nie tylko na zmiany oczekiwań klientów, wprowadzając do swojej oferty nowe formy reklamowe, ale także na zmiany rynku reklamowego w ogóle." - mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w Wirtualnej Polsce. "Ponieważ wśród naszych klientów jest coraz więcej tych spoza Warszawy, stąd też pomysł uruchomienia regionalnych biur sprzedaży. Tak naprawdę jego realizację rozpoczęliśmy już w zeszłym roku, uruchamiając przedstawicielstwo w Gdańsku - co zresztą było naturalnym krokiem, gdyż tam właśnie mieści się nasza siedziba główna. Do końca tego roku zamierzamy uruchomić kolejne biura i jestem przekonana, że to posunięcie pozwoli nam zwiększyć udział WP w rynku sprzedaży reklamy internetowej." - dodaje Joanna Pawlak.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.