Twoja pasja może zostać nagrodzona!

Twoja pasja może zostać nagrodzona!22.07.2015 14:14
Artykuł sponsorowany

"Szukamy ludzi, którzy potrafią postawić wszystko na jedną kartę. To w dzisiejszych czasach bardzo niepopularna decyzja. Wszyscy mamy problem, by określić swoją drogę życiową i trzymać się jej bez względu na okoliczności. Nie interesują mnie osoby, które pływają po powierzchni. Chcę pomagać tym, którzy są gotowi zgłębiać tajniki swojej pasji przez lata" - mówi Michał Leszek z Kruger&Matz, inicjator akcji "It's your life, just take it".

Już po raz drugi marka Kruger&Matz, producent urządzeń mobilnych i sprzętu audiowizualnego, poszukuje osób, dla których każdy dzień jest szansą na przeżycie niesamowitej przygody. To właśnie do nich kieruje konkurs „It's your life, just take it”. Aby wziąć w nim udział, trzeba przygotować film lub zdjęcie przedstawiające własną pasję oraz odpowiedzieć na kilka pytań dotyczących niej. Laureaci otrzymają nagrody finansowe, które pozwolą im na dalszy rozwój. Za zajęcie pierwszego miejsca – 20 tys. zł, za drugie i trzecie – 15 tys. zł. Przewidziano również nagrody dla finalistów oraz osób oddających głosy na swoich faworytów. *Jest więc o co walczyć. *

O idei konkursu i sile pasji rozmawiamy z inicjatorem akcji, Michałem Leszkiem.

Mówisz o sobie, że jesteś człowiekiem z pasją. Czym ona jest dla ciebie?

Pasja towarzyszyła mi od najmłodszych lat. Próbowałem wielu rzeczy, o których mogę powiedzieć, że były moją pasją, ale te wybory często naznaczone były pewną niedojrzałością. Marzyłem o karierze rockmana, uprawiałem sporty ekstremalne –. dawało mi to wiele radości, ale wymagałem od siebie zbyt wiele. Wszystko było mocno zorientowane na wyniki i na efekt. W czasopiśmie zobaczyłem Slasha, złapałem za gitarę i postanowiłem: „będę taki, jak on” [śmiech]. Poprzez pasję starałem się odnaleźć siebie i sprawić, bym stał się człowiekiem, jakim chciałbym być. Czynności, którym oddawałem się bez wytchnienia, wypełniały mój czas, ale przede wszystkim pomagały odwracać uwagę od prawdziwych problemów, z jakimi się zmagałem.

Od czego musiałeś odwracać uwagę?

Byłem bardzo zakompleksionym dzieckiem. Bardzo długo zmagałem się z niskim poczuciem własnej wartości i nie wiedziałem, jak nadać mojemu życiu sens. W młodości bardzo się pogubiłem, popełniłem wiele błędów. Konsekwencje moich wyborów bardzo długo bolały, ale sprawiły, że musiałem kompletnie przewartościować swoje życie. Gdybym nie sięgnął w pewnym momencie dna, nie byłbym facetem, którym jestem teraz. A bardzo lubię tego gościa. Czym pasja jest dla Ciebie dzisiaj?

Nie jestem skupiony na wyniku, cieszę się samym procesem. Zrozumiałem, że pasja jest tylko narzędziem służącym do poznawania siebie i świata oraz zrozumienia, co jest dla nas w życiu naprawdę najważniejsze. Ma pomóc nam przeżywać życie, ale nie je zastępować. Im jestem starszy, tym większą przyjemność czerpię z dzielenia się swoimi zainteresowaniami z innymi, zarażaniem ich swoim entuzjazmem. Kiedyś poświęciłbym każdą wolną chwilę, by grać na gitarze, bo wierzyłem, że tylko w ten sposób mogę osiągnąć spełnienie. Teraz, kiedy nie zmagam się już z niskim poczuciem własnej wartości, nie czuję, że muszę sobie coś udowadniać. Dzielę mój wolny czas na zainteresowania i budowanie relacji z bliskimi, bo kontakt z drugim człowiekiem jest dla mnie najważniejszy.

W tym roku organizujecie kolejną odsłonę akcji "It's your life, just take it". Komu pomagacie tym razem?

Bardzo dużo nauczyliśmy się podczas pracy nad pierwszą edycją i zdobyte w ten sposób doświadczenie wykorzystaliśmy, planując drugą część kampanii. W tamtym roku przejechałem 17 tysięcy kilometrów, by poznać 35 uczestników akcji z całej Polski. W tym roku ponownie zapraszamy wszystkich pasjonatów do zgłaszania się do naszego konkursu na stronie www.itsyourlife.pl , gdzie wystarczy wypełnić formularz, załączając do niego krótki film lub zdjęcia. Główną nagrodą jest 2. tys. zł., a łączna pula nagród to 50 tys. Dodatkowo do wygrania jest wiele gadżetów marki Kruger&Matz, takich jak słuchawki i smartfony. Tym razem ograniczyliśmy liczbę finalistów do ośmiu osób. Planujemy nakręcenie o nich krótkich filmów dokumentalnych. Będzie można je zobaczyć m.in. na stronach Wirtualnej Polski, która jest patronem medialnym naszego projektu oraz na Facebooku na fan page’u naszej akcji.

Jak wybieracie finalistów?

Paradoksalnie ważniejsze od samej pasji jest podejście uczestnika do niej. Za każdym razem pytamy, dlaczego dana osoba robi to, co robi? Jak bardzo się angażuje? Z kim dzieli się swoją pasją? Nakreślamy w ten sposób granicę między hobby a pasją. Szukamy ludzi, którzy potrafią postawić wszystko na jedną kartę. To w dzisiejszych czasach bardzo niepopularna decyzja. Wszyscy mamy problem, by określić swoją drogę życiową i trzymać się jej bez względu na okoliczności. Jeżeli nie zagłębimy się w daną czynność czy relację wystarczająco mocno, nasze życie nie będzie dawało nam satysfakcji. Będziemy mieli powierzchowne doświadczenia, powierzchowne związki. Nie interesują mnie osoby, które pływają po powierzchni. Chcę pomagać tym, którzy są gotowi zgłębiać tajniki swojej pasji przez lata.

Michał Leszek _ urodził się 22 listopada 1982 w Garwolinie. Ukończył Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Informatyka i Ekonometria. Swoje pierwsze kroki w karierze zawodowej stawiał w finansach przedsiębiorstw w AVON, Ernst&Young oraz Deloitte, gdzie zajmował się analizami finansowymi i transakcjami fuzji i przejęć. Kolejne doświadczenia zbierał na rynkach finansowych w Saxon Financials oraz TWL Capital. Po udanej karierze w finansach w 2010 roku zdecydował się na zmianę drogi zawodowej i powrót do rodzinnej firmy Lechpol gdzie jako dyrektor marketingu stworzył Kruger&Matz – jedną z najbardziej wyrazistych marek na rynku polskiej elektroniki. Prywatnie pasjonat psychologii, rozwoju duchowego oraz motocykli i podróży. _

Artykuł sponsorowany
Źródło artykułu:Artykuł sponsorowany
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.