swivelCard: nowoczesne i praktyczne wizytówki hitem Kickstartera

swivelCard: nowoczesne i praktyczne wizytówki hitem Kickstartera27.08.2014 13:01
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Oryginalna grafika na wizytówce to w dzisiejszych czasach za mało, by zapaść w pamięć klientowi. Można już wykorzystać technologię NFC czy kody QR, by przenieść prezentację do sieci, jednak wciąż za mało osób korzysta ze smartfonów wyposażonych w taką funkcjonalność. I tu świetnie wpasowuje się idea swivelCard.

Pomysł jest prosty, ale chwytliwy. Za przykład podano tu sytuację, w której para narzeczonych udaje się na branżową imprezę w poszukiwaniu fotografa na ślub. Dwudziestu profesjonalistów przedstawia im swoją ofertę, każdy daje wizytówkę. Ale jeden z nich robi im także próbne zdjęcia, a wręczając swivelCard prosi, by jeszcze dziś wieczorem włożyli ten nośnik USB do swojego PC. Ponieważ każda wizytówka posiada własną identyfikację, fotograf może zdalnie stworzyć stronę, na której zaprezentuje zdjęcia przyszłej młodej pary i powiązać ją z wizytówką. Oczywiście dane nie znajdą się magicznie w pamięci urządzenia - po włożeniu USB klient uzyska dostęp do strony przygotowanej przez firmę.

Dla osoby przygotowującej taką ofertę to również świetne narzędzie analityczne. Każdą wizytówkę zarejestrowaną przez klienta (krok wymagany do odczytu informacji) możemy śledzić oraz aktualizować wszelkie dane zdalnie. Dzięki temu nie tylko nasi klienci będą zawsze na bieżąco z ofertą, ale też my sami będziemy dokładnie wiedzieć, kto się nami najbardziej interesuje.

Jedynym minusem rozwiązania jest cena, która przekracza znacznie tradycyjne wizytówki. Z drugiej jednak strony, jeśli chcemy zabłysnąć w branży, taka inwestycja z pewnością się opłaci. W przedsprzedaży na Kickstarterze dostępne są różne warianty wizytówek. 200 zwykłych kosztuje 319 dol., 200 wyposażonych w moduł NFC - 379 dol., a 40 sztuk w wersji mini - 79 dol.

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: Jak wygląda łączność Wi-Fi utrwalona na... zdjęciach?

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.