Sukces "Fortnite" nie robi na CD Projekt RED wrażenia. "Cyberpunk 2077" bez battle royale

Sukces "Fortnite" nie robi na CD Projekt RED wrażenia. "Cyberpunk 2077" bez battle royale20.02.2019 11:52
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

"Fortnite" rozpropagowało tryb battle royale, czego poniekąd efektem jest inny tegoroczny hit - "Apex Legends". CD Projekt RED nie zamierza jednak iść tą drogą w "Cyberpunk 2077".

Sukces "Fortnite" zainspirował

Battle royale za sprawą popularności "Fortnite" szturmem zdobył branżę gier. Nawet najwięksi zdecydowali się wprowadzić tryb do swoich i tak popularnych serii, jak Activision z "Call of Duty: Black Ops IIII". Nawet "CS:GO" otrzymało tryb battle royale. "Fortnite, a właściwie tryb battle royale, jest przydatny dla rynku gier, bo przekonuje do elektronicznej rozrywki coraz więcej osób" - mówił latem prezes EA, oceniając nowy trend. Pewnie nie wypadało mu powiedzieć inaczej, skoro EA szykowało "Apex Legends". Wówczas tego nie wiedzieliśmy, ale dzisiaj ta wypowiedź ma już zupełnie inne znaczenie.

Branża gier pokochała battle royale, a także mikrotransakcje, bo to nowa żyła złota. Wystarczy spojrzeć na zarobki Epic Games, które tylko w 2018 roku na darmowym (!) "Fortnite" zarobiło 3 mld dolarów. Niektórzy - także z obawą - zastanawiają się, czy do gorączki złota nie dołączą kolejni twórcy. W tym uwielbiani na całym świecie Polacy z CD Projekt RED.

"Cyberpunk 2077" bez battle royale i mikrotransakcji

CD Projekt RED rozwiało na Twitterze wątpliwości. W "Cyberpunk 2077" nie będzie ani trybu battle royale, ani mikrotransakcji. Polacy są więc wierni zasadom, które przyświecały im przy produkcji serii "Wiedźmin". Jeżeli już wypuszczać dodatki, to tylko wartościowe i duże.

"Cyberpunk 2077": kiedy premiera?

Pytanie o mikrotransakcje, a nawet battle royale jest zasadne, bo "Cyberpunk 2077" może dostać tryb multiplayer. Chociaż nie zostało to jeszcze przez twórców potwierdzone. Czas na zapowiedź Polacy jeszcze jednak mają, bo choć "Cyberpunk 2077" już latem wyglądał świetnie, to na premierę pewnie poczekamy. Wprawdzie według prezesa CD Projekt RED została jedynie "wykończeniówka", to przeszło 400 osób pracujących nad grą ma co robić. Według spekulacji, "Cyberpunk 2077" może pojawić się na rynku w 2020 roku

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.