Skąpiec.pl w całkiem nowych szatach

Skąpiec.pl w całkiem nowych szatach31.07.2009 09:00

Porównywarka cen Skąpiec.pl zmienia się wprowadzając nowe logo oraz przeprowadzając generalny redesign witryny. Czy nowa wersja serwisu spodoba się internautom i pomoże odzyskać odpływających do konkurencji użytkowników?

Użytkownicy Skąpiec.pl mogą korzystać z całkowicie odmienionej witryny swojej porównywarki cen dostępnej pod adresem http://beta.skapiec.pl . Przeobrażeniom uległo niemal wszystko: począwszy od logo, poprzez architekturę i organizację treści po kolorystykę. Zmiany objęły cały serwis: stronę główną, strony produktu, listing sklepów, zakładki oraz formularze.

Celem przeobrażeń było zapewnienie maksymalnej czytelności przy coraz większej ilości treści w serwisie, a także wprowadzenie intuicyjnej nawigacji, ułatwiającej wyłowienie atrakcyjnych ofert. Nie bez przyczyny Skąpiec.pl przechodzi ostatnio gruntowne zmiany oraz intensywnie poszerza zakres swych usług (program partnerski, wideotesty). Istniejąca od 200. r. porównywarka cen powolutku gubi dystans do czołówki, czego potwierdzeniem jest 12. lokata kategorii E-commerce w majowym Megapanelu PBI/Gemius (917 tys. real users). Czy nowa witryna pozwoli odzyskać stabilne miejsce na podium polskich porównywarek i wyprzedzić bezpośredniego konkurenta tj Okazje.info oraz dogonić Nokaut.pl?
Serwis w odświeżonej wersji wydaje się zwiększać szanse. Nowa witryna Skąpca w porównawniu z wersją poprzednią zaskakuje minimalizmem. Jest z pewnością bardziej czytelna, przejrzysta oraz krótsza. Zrezygnowano z ciemnych barw charakterystycznych dla "starego" menu, treść z wyszczególnionymi kategoriami zorganizowano w trzech kolumnach umieszczając po prawej stronie najbardziej popularne produkty. W centralnej części witryny znalazło się okno wyszukiwarki.

Skąpiec.pl dostał także całkiem nowe logo. _ Od początku postawiliśmy, że nie idziemy w kierunku rewitalizacji w sensie lekkiej korekty logo. Modyfikacji uległo wszystko: od kolorystyki i kroju czcionki po zastosowaną symbolikę. Nowy logotyp odznacza się prostotą graficzną, mocno akcentuje charakter serwisu oraz nawiązuje do jego nazwy _ - powiedziała Monika Janiszewska, specjalista ds. PR serwisu.

Użytkownicy porównywarki mogą dzielić się swoimi opiniami i sugestiami na temat nowej wersji witryny za pomocą specjalnie udostępnionego formularza. Twórcy witryny deklarują, że są otwarci na wszelkie uwagi, a to jeszcze nie koniec zmian. _ Pragniemy zaznaczyć, że proces doskonalenia witryny na tym się nie kończy. Cały czas trwają prace nad kolejnymi funkcjonalnościami i zawartością serwisu _ - zapewnia Monika Janiszewska.

Źródło: Skąpiec

Źródło artykułu:internetstandard.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.