Ruszył nabór do pierwszego badania etnograficznego marki produkującej urządzenia AGD

Ruszył nabór do pierwszego badania etnograficznego marki produkującej urządzenia AGD03.04.2018 13:09
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Firma Amica chce lepiej poznać swoich klientów i sprawdzić funkcjonalności swoich sprzętów, co pozwoli jej w przyszłości projektować jeszcze bardziej przyjazne użytkownikom urządzenia. W tym celu zorganizuje pierwsze badanie etnograficzne w 50 polskich domach. Aby zostać jednym z konsultantów marki i otrzymać darmowy sprzęt AGD kategorii grzejnej wystarczy wziąć udział w konkursie, który potrwa od 10 do 30 marca.

Co powinien mieć sprzęt AGD żeby ułatwiać życie swojemu właścicielowi? Czy kuchenka, którą posiadamy spełnia wszystkie nasze potrzeby? Czy są funkcje, których nie używamy, za to chętnie wyposażylibyśmy nasz sprzęt w inne? Czy mamy jakikolwiek wpływ na projektowanie sprzętu? Odpowiedzi na te pytania oraz możliwość realnego wpływu na rozwój swoich urządzeń da konsumentom firma Amica, w ramach projektu "Znamy się od kuchni". Jego częścią będzie badanie, podczas którego etnografowie odwiedzą 50 polskich gospodarstw domowych i przyjrzą się kuchniom Polaków – nie tylko temu, jak użytkują sprzęt, ale jakie są ich kuchenne zwyczaje.

- Chcemy być blisko naszych klientów, obserwować jak zmienia się ich rzeczywistość i czego naprawdę potrzebują w codziennym życiu. Tylko wtedy będziemy w stanie dostarczać produkty, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom współczesnego konsumenta. Dlatego stworzyliśmy platformę "Znamy się od kuchni". Pierwszym jej elementem są pogłębione badania jakościowe oparte o techniki etnograficzne i testowanie produktów. Wyniki tych badań, pomogą nam lepiej poznać naszych klientów. To wszystko dlatego, że chcemy projektować sprzęt AGD jeszcze bardziej dopasowany do ich potrzeb – mówi Joanna Lewandowska, Strategiczny Menedżer ds. Komunikacji Kategorii w firmie Amica.

Żeby zostać konsultantem firmy Amica trzeba wejść na stronę www.znamysieodkuchni.pl i wypełnić krótką ankietę. Firma skontaktuje się z wybranymi osobami, które następnie będą musiały wykonać proste zadanie konkursowe – pokazać jak wygląda jeden dzień w ich kuchni. Ostatecznie wyłoniona zostanie grupa informatorów, która otrzyma na własność sprzęt kuchenny Amica, a następnie dzielić się będzie z firmą swoimi uwagami, spostrzeżeniami i radami. Dzięki temu użytkownicy będą mieli realny wpływ na to, jak będą wyglądały w przyszłości urządzenia Amica. Do badania mogą zgłosić się zarówno ci, którzy na co dzień pieką i gotują korzystając ze sprzętów Amica, jak i ci którzy po raz pierwszy używać będą urządzeń tej marki. Nabór trwa do 30 marca. Badania będą realizowane od maja do sierpnia b.r.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.