Najlepsi nagrodzeni - Gala Mobility Trends

Najlepsi nagrodzeni - Gala Mobility Trends03.02.2012 13:47
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

2 lutego 2012 roku w Teatrze Capitol odbyła się druga edycja prestiżowej Gali Mobility Trends, organizowanej przez magazyn mobilnych technologii Mobility, wydawany przez MIT MEDIA Group. Gala Mobility Trends to coroczne, największe i najbardziej prestiżowe spotkanie osób związanych z branżą nowoczesnych technologii w Polsce.

Statuetki Złoty Bell przyznane zostały w 2. kategoriach, za najlepsze produkty, usługi i wydarzenia w dziedzinie telekomunikacji oraz nowoczesnych technologii za 2011 rok. Po raz pierwszy widzowie mieli okazję na żywo oglądać relację on-line z Gali Mobility Trends. Uroczystość prowadzili Omenaa Mensah i Zbigniew Urbański.

Kapituła konkursu wyłoniła zwycięzców w 7 kategoriach biznesowych. W pozostałych 1. kategoriach – o wygranej zadecydowali konsumenci, którzy głosowali na najlepsze produkty oraz usługi, wypełniając ankietę.

Kapituła nagrodę w kategorii „Producent Roku 2011”. przyznała firmie Samsung Polska Sp. z o. o. „Najlepszym Operatorem 2011” uznano firmę Netia SA. „Człowiekiem Roku 2011” został Miroslav Rakowski, Prezes Zarządu Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. Za „Wydarzenie Roku 2011” kapituła uznała przejęcie Polkomtela, operatora sieci Plus, przez Spartan Capital Holdings. Laur w kategorii „Debiut Roku 2011” przypadł firmie Nokia Poland Sp. z o.o., zaś najlepszym „Dystrybutorem Roku 2011” ogłoszona została firma AB S.A. Za najlepszą „Kampanię Roku” uznano kampanię reklamową „Serce i Rozum” Telekomunikacji Polskiej S.A. Konsumenci głosowali na urządzenia, gadżety oraz usługi dostępne w sprzedaży na polskim rynku w 2011 roku. Tytuł „Telefonu Roku” przypadł Samsungowi GALAXY SII. HTC triumfował w kategoriach „Telefon Biznesowy” oraz „Telefon Multimedialny” kolejno za HTC TITAN i HTC Sensation XL.

Laur w dziedzinie „Telefon dla seniora”. otrzymała Emporia Essence. „Innowacją Roku” okazał się Sony Ericsson Xperia PLAY. „Notebookiem Roku” według konsumentów został Asus UX31 Zenbook, zaś tytuł „Tablet Roku” powędrował do Apple Inc. za Apple iPad 2. W kategorii „Nawigacja – Aplikacja” statuetkę przyznano firmie NaviExpert. Najlepszym produktem w kategorii „Nawigacja – Urządzenie” okazał się TomTom Go Live 1005. Firma Parrot zdobyła nagrodę „Gadżet Roku” za Helikopter Parrot AR Drone. Tytuł „Akcesorium Roku” przypadł Nokii za słuchawkę Nokia Luna. „Aplikacja Roku” to zdaniem konsumentów ipla firmy Redefine Sp. z o. o. Play zwyciężył w dwóch kategoriach „Biznesowa Taryfa Roku” oraz „Usługa Pre-Paid Roku”. Najlepszą „Usługą Post- Paid” okazała się Orange Combo oferowana przez firmę Polska Telefonia Komórkowa Centertel. Nagrodę Złoty Bell za „Taryfę Mix” odebrała firma Polkomtel. „Mobilnym Internetem Roku” okrzyknięty został szybki internet LTE znajdujący się w ofercie Cyfrowego Polsatu.

Po zakończeniu ceremonii rozdania nagród wszyscy zaproszeni goście udali się Klubu Capitol gdzie odbyła się nieoficjalna część uroczystości. Jedną z głównych atrakcji był koncert zespołu Enej oraz pokaz akrobatyczny.

Sponsorem głównym Gali była firma HTC, zaś sponsorami: Samsung Polska, ZTE Poland, Nokia Poland, Motorola, Teatr Capitol, Cyfrowy Polsat, MAXCOM, MyScreen Protector, SOX, Play, Sony Ericsson, INFINITI, Orange, Gromada, Microsoft, Connect Telecom, Prestigio, 4 Publicity.

Partnerami honorowi Gali byli: Ministerstwo Infrastruktury, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Krajowa Izba Gospodarcza Elektroniki i Telekomunikacji, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej.

Patroni medialni: Mobility, Mobile Reseller, Radio ZET, Dziennik Gazeta Prawna, Brief.pl, iStyle, Wirtualna Polska, popler.tv, Money.pl, GSMonline.pl, Polsat NEWS, Manager, media2.pl.

Nagroda Złoty Bell jest autorskim projektem redakcji wydawnictwa MIT MEDIA Group. Statuetki wykonane są ręcznie przez częstochowskiego artystę- rzeźbiarza Mariusza Chrząstka.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.