Na ryby z CenterNetem

Na ryby z CenterNetem04.02.2009 14:54
Źródło zdjęć: © JupiterImages

Na kilka miesięcy przed startem komercyjnej oferty telekomunikacyjnej dla wędkarzy, wystartowała przygotowana przez CenterNet, we współpracy z Polskim Portalem Wędkarskim Rybobranie.pl akcja promocyjna "Daj się złowić".

Na kilka miesięcy przed startem oferty komercyjnej wystartowała przygotowana przez CenterNet, we współpracy z Polskim Portalem Wędkarskim _ Rybobranie.pl _ akcja promocyjna _ Daj się złowić _. Pretekstem do akcji były odbywające się na warszawskim Torwarze targi _ Na Ryby _, w których wzięło udział ponad 6000 wędkarzy i sympatyków wędkarstwa.

Celem organizatorów akcji jest rozpoczęcie budowy projektu telekomunikacyjnego, wspólnie z jego przyszłymi odbiorcami. Dzięki akcji promocyjnej _ Daj się złowić _ udało się uzyskać szereg istotnych informacji na temat preferencji oraz potrzeb telekomunikacyjnych wędkarzy.

_ Wędkarze to bardzo spójna i duża grupa odbiorców. Grupa ta jest bardzo specyficzna w wymiarze potrzeb telekomunikacyjnych. Zanim zaproponujemy im nasze usługi postanowiliśmy z nimi porozmawiać, dowiedzieć się czego naprawdę potrzebują i zaprosić do wspólnego przygotowania użytecznej oferty _ - mówi Anna Gołębicka, dyrektor marketingu CenterNet.

Dodatkowym celem akcji _ Daj się złowić _ było wyłonienie bazy 100 osób, które staną się ambasadorami nowej telefonii komórkowej. W ramach akcji przygotowano szereg materiałów promocyjnych i specjalne konkursy, w których co godzinę można było wygrać nagrody rzeczowe w postaci zestawów spławików, kurtek wędkarskich, etc.

_ Udało nam się porozmawiać osobiście z ponad 2000 wędkarzami oraz zebrać ankiety z interesującymi nas informacjami _ - mówi Marcin Kasierski odpowiedzialny za projekt w CenterNet.

_ Ciekawostką targów było "Mobilne Łowisko", w którym za pomocą Bluetooth w telefonie, można było pobrać darmową aplikację odstraszającą komary _ - dodaje Katarzyna Nowicka, brand manager CenterNet.

_ Dzięki tej promocji pokazaliśmy, że nowa telefonia będzie tym czego potrzebują wędkarze. Zainteresowanie projektem przerosło nasze oczekiwania. Stworzenie telefonii dla wędkarzy będzie kolejnym krokiem wprowadzającym nowe technologie do tego hobby _ - mówi Artur Chyła, prezes portalu _ Rybobranie.pl _.

Centernet i _ Rybobranie.pl _ nie ujawniły jeszcze nazwy marki nowej telefonii.

W październiku 2008 roku CenterNet zawarł porozumienie o współpracy z Polskim Portalem Wędkarskim _ Rybobranie.pl _ w zakresie tworzenia oraz sprzedaży produktów i usług telefonii komórkowej wraz z usługami dodanymi, istotnymi dla grupy docelowej.

Polski Portal Wędkarski _ Rybobranie.pl _ to wspólne przedsięwzięcie Polskiego Związku Wędkarskiego i firmy DirNet. _ Rybobranie.pl _ łączy Polski Związek Wędkarski i jego wiedzę merytoryczną z zakresu wędkarstwa oraz DirNet'u w prowadzeniu internetowych projektów inwestycyjnych. _ Rybobranie.pl _ gromadzi i aktywizuje społeczność około 600 tys. wędkarzy zrzeszonych przy Polskim Związku Wędkarskim.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.