Mobile Trends Conference 2018 już za nami! Sprawdź, jak było tym razem!

Mobile Trends Conference 2018 już za nami! Sprawdź, jak było tym razem!07.03.2018 11:42
Źródło zdjęć: © Vog Agency

Konferencja Mobile Trends to miejsce spotkań ekspertów i pasjonatów branży mobilnej. W tym roku odbyła się już po raz siódmy! 1-2 marca w Krakowie zgromadziła prawie 400 uczestników i ponad 20 prelegentów z całej Polski.

Pierwszego dnia odbyło się także uroczyste ogłoszenie zwycięzców Mobile Trends Awards 2017 – najlepszych projektów i kampanii mobilnych minionego roku. Zobacz, kto według uczestników przeprowadził najciekawszą prelekcję i jakie atrakcje organizator, firma ClickMaster Polska, wraz z partnerami zapewnili wszystkim zgromadzonym w Krakowie.

W tym roku konferencja trwała dwa dni bez podziału na bloki tematyczne. Kierowano się bowiem ponownie zasadą, że kluczem do sukcesu jest szeroka wiedza oraz możliwość kooperacji pomiędzy
różnymi zespołami, a pomagają w tym pogłębione kompetencje z zakresu różnych dziedzin. W każdym dniu występowali prelegenci omawiający zagadnienia z kilku obszarów w ramach tematyki mobile. Kto okazał się najlepszy?

Bartłomiej Sobczak (Empik) najlepszym prelegentem #MTC2018

Zdecydowanym faworytem podczas konferencji okazał się Bartłomiej Sobczak, który opowiadał o tym, z jakimi problemami zderza się Empik w obszarze mobile i jakie w związku z tym widzi możliwości. Swoim wystąpieniem udowodnił, że mobile sprzedaje i jest nieodłącznym wsparciem offline i online. Warto dodać, że był to debiutancki występ, do czego prelegent przyznał się na początku, a zdobył największą ilość pozytywnych głosów (średnia 4,72/5,00), czego serdecznie gratulujemy. Był to jednocześnie najlepszy występ pierwszego dnia oraz całej konferencji.

Drugie miejsce pod względem głosów w aplikacji konferencyjnej zdobył Roman Łoziński, który był także faworytem drugiego dnia. Otrzymał ocenę 4,62/5,00. Założyciel agencji Think ECO, wykładowca Szkoły Strategii Marki i współtwórca Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR,mówił o tym, czego branża mobilna może nauczyć się od reklamowej. Wskazał, gdzie szukać oryginalnych pomysłów i inspiracji do wykorzystania w mobile.

Trzecie miejsce zajął Krzysztof Marzec (DevaGroup) ze średnią głosów 4,57. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics specjalnie dla nas zebrał dane i przypadki, które zobrazowały jak ważnym elementem strategii jest mobile. Pokazał jak w praktyczny sposób wykorzystać go do zwiększania sprzedaży i zasięgów.

Nagrody Mobile Trends Awards rozdane!

1 marca 2018 roku po raz siódmy przyznano nagrody Mobile Trends Awards. Warto sprawdzić, które rozwiązania wyprzedziły silną konkurencję i zasłużyły na miano najlepszych w poprzednim roku. Nagrody MTA trafiły do zwycięzców w 10 kategoriach. Kapituła konkursowa, składająca się z ekspertów branży mobile i IT, po długich obradach, wyłoniła projekty i kampanie najbardziej zasługujące na wyróżnienie. Zwycięzcami zostali m.in.: Politechnika Warszawska, Diabdis, x-kom czy Tymbark. W konkursie został także wzięty pod uwagę głos internautów, którzy wybierali swoich faworytów podczas głosowania online. Byli to kolejno od pierwszego miejsca: mBank za aplikację mobilną mBank PL w wersji 3.0, Rossmann SDP za aplikację Rossmann PL (realizator: Rossmann SDP i Listonic) oraz Filmweb za mobilną wersję strony www.filmweb.pl.

Lista wszystkich zwycięzców dostępna jest na stronie https://2018.mobiletrends.pl/mta/glosowanie.

Gwiazdą wieczoru była Weronika Curyło – finalistka The Voice of Poland, która swoim głosem oczarowała zarówno nominowanych, jak i publiczność. Zaśpiewała największe hity i zachwyciła
wszystkich gości zgromadzonych w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie

Quiz wiedzy o mobile i nagrody dla najlepszych

Na zakończenie drugiego dnia odbył się quiz wiedzy o mobile, w którym najwytrwalsi uczestnicy mogli zmierzyć się w rywalizacji o miano eksperta. Za pomocą aplikacji Kahoot! odpowiadali na
pytania z dziedziny mobile, dotyczące prelekcji oraz ogólnie branży. Po zaciętej rywalizacji wyłoniono trzech zwycięzców, a kolejne miejsca, aż do dwudziestego, mogły liczyć na nagrody pocieszenia.

Sponsorami Mobile Trends Conference 2018 byli: Bank Zachodni WBK, SerwerSMS, In'saneLab, Green Cell, Alterkom, Miquido, Mood Up Team, Norbsoft, 3S Fibertech oraz Mobee Dick. Patronaty honorowe nad Mobile Trends Awards objęli: Ministerstwo Cyfryzacji, Wojewoda Małopolski Piotr Ćwik, Marszałek Województwa Małopolskiego Jacek Krupa oraz Prezydent

Miasta Krakowa Jacek Majchrowski. Patronat nad MTC oraz MTA objęło IAB Polska. Patronat medialny nad wydarzeniem sprawowało ponad 25 patronów medialnych, których pełna lista
dostępna jest na oficjalnej stronie wydarzenia https://2018.mobiletrends.pl/. Organizatorem Mobile Trends Conference & Awards po raz siódmy była firma ClickMaster Polska.

Już wkrótce na fanpage'u https://www.facebook.com/mobiletrendspl/ dostępna będzie fotorelacja z dwóch dni wydarzenia. Prelekcje i prezentacje udostępnione zostaną natomiast na stronie https://2018.mobiletrends.pl/program.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.