LG sprzedało rekordową liczbę smartfonów

LG sprzedało rekordową liczbę smartfonów25.07.2013 09:30
Źródło zdjęć: © ph-stop / flickr.com / CC

Z liczbą 12 milionów sprzedanych smartfonów w ubiegłym kwartale, LG ustanowiło nowy kwartalny rekord sprzedaży.

W drugim kwartale 201. roku przychody firmy wzrosły o 10,1 proc. w porównaniu z analogicznym kwartałem 2012 i wyniosły 13,58 miliarda USD, odzwierciedlając wzrost sprzedaży w większości kluczowych działach biznesowych LG. Zysk operacyjny w drugim kwartale wyniósł 426,92 miliona USD, a zysk netto 139,04 miliona USD. Zysk operacyjny, jak i zysk netto były nieco niższe w porównaniu z analogicznym kwartałem 2012 roku, ale jednocześnie zdecydowanie wyższe w porównaniu z pierwszym kwartałem 2013 r.

Dział LG Mobile Communications ponownie umocnił swoją pozycję na rynku globalnym, raportując 2,7. miliarda USD przychodów, co stanowi wzrost o 34,5 proc. w porównaniu z analogicznym kwartałem ubiegłego roku. Firma sprzedała 12,1 miliona smartfonów, ustanawiając tym samym swój nowy kwartalny rekord sprzedaży. Oczekuje się, że obecne i nadchodzące debiuty rynkowe smartfonów z serii L II generacji i serii F wpłyną na wyniki sprzedaży, podczas gdy topowe modele, takie jak G Pro czy LG G2 poprawią konkurencyjność portfolio firmy.

Dział LG Home Entertainment odnotował przychody na poziomie 4,9. miliarda USD, co oznacza 6,4 proc. wzrost w porównaniu z pierwszym kwartałem bieżącego roku i niemal identyczny wynik jak w drugim kwartale 2012 roku. Przewidując dalsze osłabienie popytu i pogłębiającą się konkurencję, LG inwestuje w rynek telewizorów premium o dużych przekątnych obrazu oraz planuje ekspansję zaawansowanych technologicznie linii ULTRA HD i telewizorów OLED na rynkach rozwiniętych.

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: "Bill Gates wróci, żeby ratować Microsoft?"

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.