Kaspersky Internet Security 2010 - wysokie oceny w testach

Kaspersky Internet Security 2010 - wysokie oceny w testach07.07.2009 15:46
Źródło zdjęć: © Kaspersky

Kaspersky Lab informuje, że jego najnowszy produkt dla użytkowników indywidualnych, Kaspersky Internet Security 2010, uzyskał najwyższy wynik w testach przeprowadzonych przez cenione laboratorium testowe Matousec - Transparent Security.

Najnowsze zintegrowane rozwiązanie firmy Kaspersky Lab, polska premiera produktu została zaplanowana na koniec lipca 200. r., zdało swój pierwszy sprawdzian śpiewająco. W serii testów przeprowadzonych przez Matousec - Transparent Security produkt osiągnął najwyższy poziom - 10+, który odpowiada statusowi ochrony „excellent”. Rozwiązanie uzyskało najwyższy wynik (96% dla 84 testów) spośród testowanych produktów typu Internet Security.

Do nowego, imponującego sukcesu flagowego produktu firmy Kaspersky Lab przyczyniły się dwa z głównych komponentów ochrony zawartych w rozwiązaniu Kaspersky Internet Security 2010. moduł filtrowania aktywności (HIPS) oraz zapora sieciowa.

Analizy przeprowadzane przez Matousec-Transparent Security należą do najbardziej zaawansowanych technicznie. Produkty są testowane na kilku kolejnych poziomach. Aby przejść do następnego poziomu, aplikacja musi osiągnąć co najmniej 50. na aktualnym etapie. Najwyższym możliwym wynikiem testu jest poziom 10+, który oznacza, że produkt pozytywnie przeszedł wszystkie dziesięć poziomów testu.
„Dobre wyniki w testach laboratorium Matousec są bardzo ważne dla twórców systemów do zwalczania szkodliwego oprogramowania, ponieważ w teście Proactive Security Challenge analizowane są aspekty zachowania dzisiejszego oprogramowania crimeware w warunkach rzeczywistych”. – powiedział Nikołaj Griebiennikow, dyrektor technologiczny Kaspersky Lab. „Wyniki testu wyraźnie wskazują na ulepszoną stabilność naszego nowego produktu”.

Matousec przetestował łącznie 4. różne produkty bezpieczeństwa internetowego oraz zapory sieciowe, wykorzystując platformę Windows XP Service Pack 3. Produkty antywirusowe zostały poddane wielopoziomowemu sprawdzianowi składającemu się z ponad osiemdziesięciu osobnych testów. Główne testy obejmowały ogólny test ominięcia ochrony, badający możliwości rozwiązań bezpieczeństwa w zakresie blokowania najbardziej wyrafinowanych metod stosowanych przez szkodliwy kod w celu przedostania się do systemu i zamaskowania w nim swojej obecności, oraz test szczelności, który ocenia zdolność produktów do działania jako „ostatnia linia obrony”, tj. do zapobiegania kradzieży danych klienta, jeżeli zawiodą wszystkie inne zabezpieczenia (ochrona proaktywna, heurystyczna, oparta na sygnaturach oraz oparta na zachowaniu). Do pozostałych testów należał test szpiegowski (przechwytywania danych), który jest istotnym wyznacznikiem niezawodności rozwiązań antywirusowych, oraz test pokazujący w jakim stopniu produkty antywirusowe
odpierają próby zakończenia ich działania oraz uszkodzenia ich procesów i plików.
Pełne wyniki testu przeprowadzonego przez Matousec Transparent Security znajdują się na oficjalnej stronie laboratorium pod adresem www.matousec.com.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.