Jak zaangażować klienta i zwiększyć sprzedaż?

Jak zaangażować klienta i zwiększyć sprzedaż?12.06.2018 12:48
Źródło zdjęć: © Shutterstock.com

Dzięki produktom i usługom SAP, firmy na całym świecie mogą tworzyć bliższe relacje z klientami, poprzez angażowanie ich w czasie całej drogi od wykreowania potrzeby do zakupu danego produktu. Jeżeli zastanawiacie się jak poruszyć klientów na każdym etapie ścieżki zakupowej – koniecznie zapoznajcie się z narzędziem SAP Hybris.

Klienci oczekują dzisiaj, że zakupy będą łatwe i przyjemne, niezależnie od rodzaju poszukiwanego produktu czy usługi. Ogromny procent podejmowanych decyzji zakupowych w ostatnich 5 latach przeniosło się do szeroko rozumianej strefy E-Commerce. Ludzie chcą dokonywać zakupów w dowolnym czasie, miejscu, poprzez jakiekolwiek urządzenie. Odpowiedzią na te potrzeby jest SAP Hybris, który oferuje swoim użytkownikom dostęp do widoku panelu klientów z zebranymi na ich temat informacjami. Zawierający takie dane, jakie pozwolimy mu gromadzić. Dzięki temu ten wyjątkowy CRM pozwala na tworzenie bardzo efektywnych kampanii marketingowych, które możemy spersonalizować pod profil naszych odbiorców, klientów. Docelowo proces ten może zwiększyć lojalność klientów.

Zarządzać i wspierać w czasie rzeczywistym

Jednym z niewątpliwych atutów oprogramowania firmy z Walldorfu jest możliwość obsługi klienta w czasie rzeczywistym. Zapewnia to klientom bezproblemowe i komfortowe doświadczenie drogi zakupowej, dzięki czemu szybciej łatwiej i szybciej realizują oni swoje zakupy. Co więcej mechanizm ten działa również w sytuacji zwrotów produktów czy ich reklamowania.

Spersonalizowana obsługa klienta

Co zrobić by dostarczać klientom spersonalizowane treści i doświadczenia znajdujące się w kontekście poszukiwanych przez nich produktów? Johan Wrede, wiceprezes SAP Hybris stosowanie się do trzech punktów:

  1. Znać swoich klientów, tak by nie proponować im w online innych produktów niż te, które spodobały im się na żywo,
  2. Angażować klienta przez cały czas trwania jego podróży zakupowej,
  3. Konsekwentnie dostarczać wizerunek produktu, tak by towarzyszył klientowi cały czas.

W ten sposób firmy będą w stanie stworzyć w pełni porywające i spersonalizowane treści. Wyobraźmy sobie dla przykładu osobę, która szuka torebki. Jeżeli trafi na produkt, który jej się spodoba, dział marketingu może szybko przygotować narzędzie do remarketingu określonych treści. W ten sposób wymarzona torebka będzie jej towarzyszyła w Internecie. Jeżeli jakimś sposobem znamy jej doświadczenia behawioralne z całego dnia lub tygodnia możemy również zadbać o to by reklama fizyczna znalazła się na trasie jej podróży do pracy czy w drodze na siłownie lub na samej siłowni. Zwiększa to jej zainteresowanie produktem i sprawi, że szybko o nim nie zapomni. SAP Hybris pozwala firmom na dynamiczne profilowanie klientów i segmentowanie klientów w zależności od ich zainteresowań wybranymi produktami i kampaniami. Dzięki temu zwiększamy personalizację doznań naszego odbiorcy i maksymalizujemy szansę na dokonanie zakupów właśnie u nas. Więcej informacji na temat rozwiązań SAP dla biznesu można znaleźć na stronie Hicron.com.

Źródło artykułu:Artykuł sponsorowany
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.