Internetowe społeczności w mikro i makro skali - konferencja CommunityStandard 2009

Internetowe społeczności w mikro i makro skali - konferencja CommunityStandard 200911.11.2009 12:30
Źródło zdjęć: © internetstandard.pl

Panorama polskich serwisów społecznościowych, premiery nowych projektów - w tym m. in. mikrobloga Fejm (o2.pl), sieci reklamowej właściciela Fotki.pl, serwisu ShareTheMusic.pl, a także wystąpienie Kominka - najpopularniejszego blogera polskiego internetu, to obok zagadnień budowy i monetyzacji serwisów społecznościowych oraz social marketingu najważniejsze tematy tegorocznej konferencji CommunityStandard 2009.

Już po raz drugi organizujemy konferencję poświęconą fenomenowi społeczności internetowych. Konferencja CommunityStandard 2009 odbędzie się 19-2. listopada w Warszawie.
Wśród omawianych zagadnień znajdą się zarówno: badania użytkowników polskich serwisów społecznościowych i kwestie prawne, zagadnienia dotyczące budowania i utrzymania społeczności oraz wykorzystania social media w procesach komunikacji z klientem, jak i przegląd najnowszych trendów oraz panele dyskusyjne poświęcone gorącym problemom branży.

_ To już druga edycja konferencji CommunityStandard _ - mówi Agnieszka Świtkowska, wydawca Internet Standard oraz menedżer konferencji. _ W zeszłym roku zastanawialiśmy się czy społecznościowy boom, który w naszym kraju objawił się lawinowo rosnącą liczbą użytkowników Naszej-Klasy to chwilowa moda czy też tak, jak na świecie, stanie się trendem rozwoju współczesnego internetu. W tym roku już wiemy, że Polacy korzystają z tego typu serwisów, czego kolejnym dowodem jest fakt, że najszybciej rosnącą społeczność użytkowników Facebooka w ostatnich kilku miesiącach stanowią Polacy _.

Źródło zdjęć: © (fot. internetstandard.pl)
Źródło zdjęć: © (fot. internetstandard.pl)

Program konferencji podzielony został na kilka tematycznych bloków. W pierwszym z nich omówione zostaną zjawiska towarzyszące życiu uczestników społeczności (tu m. in. wystąpienia Andrzeja Garapicha, prezesa PBI, dr Jana Zająca z Uniwersytetu Warszawskiego, Krzysztofa Sobieszka, pełnomocnika Zarządu Naszej-Klasy oraz Marcina Langowskiego, dyrektora operacyjnego pionu społeczności w Onet.pl) oraz problemy prawne związane z prowadzeniem serwisów społecznościowych, które scharakteryzuje dr Arwid Mednis, radca prawny z Kancelarii Wierzbowski Eversheds. Nie zabraknie dyskusji na temat ch@mstwa w sieci oraz sposobów jego minimalizowania, której towarzyszyć będzie panel moderatorów. Specjalny blok poświęcono również panoramie serwisów skupiających ekspertów, profesjonalistów, pasjonatów różnych dziedzin życia, a także osób wrażliwych na los innych (Gastronauci, Konsylium24. Index Copernicus, Siepomaga).
_ Niewątpliwą atrakcją konferencji będzie blok "Premiery" podczas którego zaprezentowane zostaną nowe i ważne społecznościowe projekty. Dowiemy się m. in. co budować będzie przewagę konkurencyjną nowego mikrologa Grupy o2 o nazwie Fejm oraz jaka jest strategia reklamowa sieci tworzonej przez Rafała Agnieszczaka _ - zapowiada Agnieszka Świtkowska. _ Po raz pierwszy zostaną również zaprezentowane wyniki badań prowadzonych w ramach międzynarodowego projektu Cyberemotions - prof. Janusz Hołyst opowie jak za pomocą metod fizyki układów złożonych zbadać emocje uczestników społeczności. Warto również podkreślić, że na konferencji zaprezentujemy casy kampanii reklamowych w społecznościach, które zwyciężyły w tegorocznym konkursie MIXX - Anna Sakowicz z Mindshare przedstawi "Nike+", a Bartek Gołębiowski w click5 pokaże "Operację Kapsel" _.

Drugi dzień konferencji upłynie pod znakiem budowania i utrzymywania społeczności oraz prób monetyzacji serwisów. Tematyce przyglądać się będą m. in. Radosław Zalewski, koordynator serwisów internetowych z Gazeta.pl, Olaf Szymański advertising sales director w Fotka.pl, a także: przedstawiciele serwisu Cokupić.pl i Katarzyna Prus-Malinowska, dyrektor ds. promocji i komunikacji, BZWBK S.A odpowiedzialna za Bank Pomysłów BZWBK.

_ Gwiazdą konferencji CommunityStandard 2009 będzie osoba, której udało się zbudować lojalną społeczność wokół blogów (Kominek.tv i Kominek.in) _ - mówi Agnieszka Świtkowska. _ Blogi Kominka to niezwykle zjawisko w polskiej sieci, serwisy internetowe wielu znanych na naszym rynków tytułów prasowych nie mogą poszczycić się tak duża rzeszą czytelników... _

Konferencję zakończy blok poświęcony marketingowi w społecznościach, podczas którego znajdą się wystąpienia m. in. Mariusza Woźnickiego, prezesa Harder&Harder, Michała Rutkowskiego, dyrektora zarządzającego Tribal DDB, a także panel dyskusyjny dotyczący umiejętnego wykorzystania potencjału reklamowego drzemiącego w serwisach społecznościowych z udziałem przedstawicieli największych polskich serwisów spoleczniściowych i przestwaicieli agencji i domow mediowych.

_ Na konferencję zapraszamy zarówno osoby zawodowo związane z serwisami społecznościowymi, mediami tradycyjnymi i internetowymi, jak i zatrudnione w branży marketingu, reklamy, PR oraz interaktywnej _ - mówi Agnieszka Świtkowska. _ Oczywiście pasjonaci i obserwatorzy fenomenu społeczności również znajdą dla siebie interesujące zagadnienia. Mam nadzieję, że różnorodność i atrakcyjność programu CommunityStandard 2009 udowodni potencjał społeczności internetowych w wielu obszarach oraz zachęci do uczestnictwa w konferencji wszystkich zainteresowanych tym zjawiskiem _.

Szczegółowy program konferencji, sylwetki prelegentów oraz formularz zgłoszenia znajduje się na stroniewięcej w serwisie Internet Standard »

Źródło artykułu:internetstandard.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.