IFA 2016: Philips proponuje głośnik Fidelio B1 jako alternatywę dla soundbarów

IFA 2016: Philips proponuje głośnik Fidelio B1 jako alternatywę dla soundbarów12.09.2016 13:22
Źródło zdjęć: © Philips

Na drugich największych targach elektroniki użytkowej na świecie, IFA 2016 w Berlinie, nie zabrakło sprzętu dla miłośników muzyki. Odwiedzający m.in. stoisko Philipsa mogli zapoznać się z całą gamą sprzętów audio – od słuchawek dousznych do potężnych głośników. Wśród nich nie zabrakło Fidelio B1 – niewielkiego, ale mocnego konkurenta dla soundbarów.

Pierwsza propozycja skierowana jest m.in. do użytkowników telewizorów, którzy oczekują solidnego dźwięku, ale nie są przekonani do tzw. soundbarów. Fidelio B ma zaledwie 4. cm szerokości i mimo swoich niewielkich rozmiarów ma dostarczać wrażenia nieodbiegające jakością dźwięku od soundbarowych listew. Twórcy postawili sobie jasny cel – niewielkie rozmiary, minimalistyczne wzornictwo i doskonały dźwięk. Ten ostatni „szczegół” to element, który Philips opanował niemal do perfekcji, więc zadanie nie było specjalnie ciężkie. Natomiast jeśli chodzi o design, urządzenie nie rzuca się w oczy krzykliwymi kształtami i wzorami, przez co powinno doskonale nadawać się do każdego typu wnętrza – katalogowego salonu, skromnej sypialni czy bogatego pokoju dziennego. W zestawie znajduje się bezprzewodowy subwoofer, który można ustawić w dowolnym miejscu, nawet pod kanapą przed telewizorem.

Źródło zdjęć: © (fot. Philips)
Źródło zdjęć: © (fot. Philips)

Technologia Microbeam pozwala głośnikowi Fidelio B1 wygenerować. znacznie szerszą sceną dźwiękową niż porównywalne z nim inne urządzenia. Brzmienie ma docierać do każdego ze słuchaczy, niezależnie od tego w którym miejscu się znajduje. Cztery czułe przetworniki (dwa zamontowane po bokach i dwa na środku) są tak skonfigurowane, aby stworzyć scenę dźwiękową o promieniu 180 stopni. To pozwoli słuchaczowi znaleźć się w centrum akcji bądź poczuć każdy instrument muzyczny tuż obok siebie.
Czystość. i przestrzenność brzmienia wysokich tonów dostarcza zestaw dwóch dedykowanych przetworników wysokotonowych połączonych ze specjalnie dostrojonymi falowodami. Posiadają one aż 18 otworów o zwiększającej się średnicy – generuje to efekt emisji wysokich tonów łącznie aż z 36 punktów, z których każdy staje się wirtualnym przetwornikiem wysokotonowym. Dźwięk kierowany jest na ściany, a następnie, po odbiciu się od nich trafia prosto do ucha słuchacza.

Fidelio B1 sprawdzi się nie tylko jako głośnik służący do oglądania filmów – jego właściwości docenią także fani dobrej muzyki. Wystarczy podłączyć inne urządzenie za pośrednictwem. Jak zapewnia producent, moc 320W z pewnością wystarczy by dać impuls każdej imprezie. A to wszystko za rekomendowaną cenę detaliczną 2 179 zł.

_ IFA 2016, Berlin - Sebastian Kupski _

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.