Głosuj na najlepsze rozwiązania i produkty Mobility Trends 2014

Głosuj na najlepsze rozwiązania i produkty Mobility Trends 201414.01.2015 16:25
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Artykuł sponsorowany

Fani nowych technologii mogą już oddawać głosy na najlepsze rozwiązania i produkty z branży IT oraz Telecom, które pojawiły się na rynku w 2014 roku. Mobility Trends organizowane już po raz piąty, ma na celu podsumowanie nowości rynkowych, które spotkały się z największym zainteresowaniem konsumentów. Do 30 stycznia na stronie internetowej ankieta.mobilitytrends.pl entuzjaści nowych technologii wybierają topowe produkty i usługi w 18 kategoriach.

Najlepsze rozwiązania i produkty

O zwycięskich rozwiązaniach decydują konsumenci, którzy oddają swoje głosy na preferowane urządzenia i usługi. Głosowanie trwa do 30 stycznia br., a ogłoszenie wyników nastąpi na Gali Mobility Trends, która stała się prestiżowym i największym spotkaniem tej branży w Polsce. Zwycięzcy z 23 kategorii otrzymają nagrody „Złoty Bell”, przyznawane na cześć Alexandra Grahama Bella – wynalazcy telefonu. Na wydarzenie zapraszanych jest około 500 osób związanych rynkiem telekomunikacyjnym oraz IT. Są to m.in. producenci, operatorzy, resellerzy urządzeń mobilnych, pracownicy agencji marketingowych i PR, gwiazdy ze świata show- biznesu, ludzie polityki i biznesu oraz media.

- Podsumowując 2014 rok pod kątem nowinek technologicznych chciałbym podkreślić kilka nowych trendów. Przede wszystkim ogromną rywalizację pomiędzy markami z ugruntowaną pozycją na rynku, a b-brandami. Mniejsze, często nierozpoznawalne jeszcze na rynku brandy, walczą o uwagę klientów proponując rozwiązania skupiające się głównie na wymiarach urządzeń. Przykładem mogą być premiery co najmniej kilku ultracienkich smartfonów. 2014 rok przyniósł również mnóstwo nowych aplikacji i usług dodanych, oferowanych klientom korzystającym z urządzeń mobilnych – powiedział Tomasz Cieślak, redaktor naczelny miesięcznika „Mobility”.

Wraz z dynamicznym rozwojem technologii i stale pojawiających się nowych rozwiązań, co roku kategorie dostosowane są do pojawiających się trendów. Podczas tegorocznej edycji Internauci mogą oddawać głosy w poniższych 18 kategoriach:

• Smartfon Roku 2014
• Notebook Roku 2014
• Tablet Roku 2014
• Gadżet Roku 2014
• Akcesorium Roku 2014
• Najciekawszy Design Roku 2014
• Mobilna Aplikacja Roku 2014
• Mobilny Bank Roku 2014
• Technologiczne Auto Mobility Roku 2014
• Gadżet Sportowy Roku 2014
• Produkt Specjalny Roku 2014
• Mobility Kids 2014
• Nowość Roku - Produkt 2014
• Nowość Roku - Usługa 2014
• Internet Mobilny - Oferta Roku 2014
• Oferta MIX Roku 2014
• Oferta dla Biznesu Roku 2014
• Oferta dla Klientów Indywidualnych – 2014

Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)
Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)
Artykuł sponsorowany
Źródło artykułu:Artykuł sponsorowany
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.