Gear4 StreetParty 5 - test stacji dokującej dla nowych urządzeń Apple

Gear4 StreetParty 5 - test stacji dokującej dla nowych urządzeń Apple23.04.2013 14:30
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Gear4 zapragnął mieć w swojej ofercie stację dokującą, przeznaczoną dla urządzeń ze złączem Lightning. Na pudełku znajdziemy ikonę informującą o zgodności z iPhone’em oraz iPodem. W trakcie testów sprawdziłem także działanie z iPadami i nie było większych problemów. StreetParty 5 - tak bowiem nazywa się stacja, którą testowałem - działa więc ze wszystkimi urządzeniami ze złączem Lightning. Choć przyznać trzeba, że nie ze wszystkimi jednakowo dobrze.

Nawet nie wyjmując urządzenie z pudełka, od razu wiedziałem, że z tyłu znajdę miejsce na umieszczenie baterii lub będzie miało wbudowany akumulator. StreetParty 5 wyjaśnia wszystko. W końcu po co nam na ulicy głośnik bez autonomicznego zasilania? Gear4 wybrał znacznie lepsze, pierwsze rozwiązanie - głośnik zasilany jest 4 bateriami AA. Baterie te powinny wystarczyć na około 8 godzin. Zauważyłem jednak, że gdy baterie są już na wyczerpaniu, znacząco spada jakość dźwięku oraz zadokowane urządzenie nie ładuje się tak, jak ma to miejsce przy zasilaniu ze ściany.

Głośnik to jednak nie tylko pojemnik na baterie. Gear4 StreetParty 5 ma bardzo ciekawą konstrukcję, którą spotkałem już kiedyś w stacji dokującej Altec Lansing iM500. Głośnik w postaci złożonej jest dość płaski, nie da się go postawić i nie ma złącza Lightning. Drobny rzut oka na obudowę wystarcza, aby odkryć, że podstawka rozkłada się, ujawniając złącze Lightning. To rozwiązanie bardzo wygodne, ponieważ w czasie transportu zajmuje zdecydowanie mniej miejsca w plecaku lub walizce. Sam głośnik jest wielkości lekko wydłużonego iPada mini, ale niestety, nawet w postaci złożonej, jest od niego kilka razy grubszy. Tył to połyskliwy czarny plastik, który w podróży lub na ulicy będzie się pewnie bardzo rysował. Przód to czarna, metalowa siatka maskująca i rozkładana podstawka ze złączem. Jedyne przyciski sterujące to głośniej/ciszej na górnej ściance, a jedyny znak, że głośnik żyje, to niebieska dioda nieśmiało świecąca zza maskownicy. Głośnik nie powala na kolana, ale wcale nie jest do tego stworzony. Ma nam
zapewnić muzykę wszędzie, gdzie się ruszymy, a z wagą niewiele ponad pół kilograma, robi to znakomicie.

TravelParty zamiast StreetParty

Sama muzyka płynąca ze środka nie zabije nas potęgą basu i pięknem szczegółów, ale tego również nikt od tej stacji nie oczekuje. Muzyce brak trochę dynamiki, ale za to jest całkiem głośna i jednocześnie czysta. "Street Party" na Piotrkowskiej nie da się nią nagłośnić, ale na jakieś ul. Krótkiej pewnie się sprawdzi.

Największą wadą tego głośnika jest zdecydowanie jego …. nazwa. Powinien nazywać się TravelParty, a nie StreetParty. To właśnie w podróży sprawdzi się on najlepiej. Hotelowe pokoje i przedziały w pociągach - to zdecydowanie najbardziej naturalne środowisko dla tego sprzętu. Jednocześnie nie będziemy długo płakali, jeśli w czasie podróży nagle, bez naszej wiedzy, zmieni właściciela. Stratę 250 zł, a tyle wynosi sugerowana cena, da się zapomnieć w doborowym towarzystwie, przy ognisku. Tylko co nam wtedy będzie grało?

Ocena: 4/6

Norbert Cała

Źródło artykułu:imagazine.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.