Euro 2016: najlepsze telewizory dla kibica piłki nożnej

Euro 2016: najlepsze telewizory dla kibica piłki nożnej17.05.2016 13:17
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Prezentujemy najlepsze modele czołowych producentów, które bez wychodzenia z domu pozwolą poczuć się niczym na stadionie piłkarskim.

Już niebawem rozpoczną się mistrzostwa Europy w piłce nożnej, jest to niewątpliwie bardzo dobry powód, by odświeżyć swój zestaw kina domowego. Prezentujemy najlepsze modele czołowych producentów, które bez wychodzenia z domu pozwolą poczuć się niczym na stadionie piłkarskim.

Z roku na rok technologia w telewizorach pozwala nam oglądać coraz to lepszy obraz. Telewizory, które jeszcze niedawno prezentowały najnowsze osiągniecia technologiczne, po dwóch latach, a nawet czasem po roku prezentują się całkiem przeciętnie. Przed zbliżającymi się wielkimi krokami mistrzostwami w piłkę nożną Euro 2016. które odbędą się we Francji, prezentujemy przewodnik po najlepszych dostępnych telewizorach na rynku.

Warto zastanowić się nad wymianą urządzenia - taka okazja może się nie powtórzyć, nawet przez najbliższe cztery lata. Reprezentacja Polski, pod dowództwem trenera Adama Nawałki od wielu lat nie prezentowała tak wysokiego poziomu. Mówimy tu nie tylko o czołowych piłkarzach, jak Robert Lewandowski, Jakub Błaszczykowski czy Artur Boruc, ale o wielu obiecujących graczach, którzy pod czujnym okiem Nawałki prezentują bardzo wysoki poziom i budzą w nas nadzieje na sukces. Specjaliści zapowiadają, że wyjście z grupy nie powinno być dla reprezentacji Polski nieosiągalne, a co bardziej optymistyczni komentatorzy, przewidują nawet większe sukcesy.

Samsung KS9500 Najnowszy model telewizora z zakrzywionym ekranem, zdaje się tym, o czym marzy każdy kibic piłki nożnej. Telewizory Samsung z technologią SUHD zapewniają doskonałą jakość obrazu. Wszystko dzięki zakrzywionemu ekranowi Quantum Dot, który wyświetla obraz w rozdzielczości 4K. Jeśli dodamy do tego realistyczną głębie koloru, niesamowitą dynamikę obrazu, krawędziowe podświetlenie, okazuje się, że mamy do czynienia z jedną z najciekawszych opcji na rynku telewizorów. Model Samsung KS950. dostępny jest z przekątną ekranu 55 oraz 65 cali.

Sony KD-55X8509 W tym roku Sony wypuściło model KD-55X8509. Nie jest to flagowy model producenta, jednak prezentuje wszystko, czego kibic potrzebuje. Według Sony jest to idealny telewizor za rozsądne pieniądze. W cenie nieco ponad 5 tys. złotych znajdziemy nie tylko podświetlenie diodami LED na krawędziach, dzięki któremu osiągnięto bardzo dobrą jasność obrazu oraz szerszy zakres bieli. Dodatkowo dzięki nowym diodom telewizor KD-55X8509, jak zapewnia Sony, doskonałą czerń. Dla kibica sportowego niewątpliwie główne znaczenie ma przede wszystkim dobra płynność obrazu, oraz rozdzielczość 4K ze wsparciem dla HDR. Dodatkową zaleta jest funkcja Live Football Mode. Przy włączonym trybie Futbol, szybkie tempo ruchów w grze, na ekranie jest dużo gładsze i bardziej płynne. Dzięki temu można także zauważyć każdy kontakt zawodnika z piłką.
Panasonic DX900 Najnowszy flagowiec japońskiego producenta, jest jednocześnie pierwszym telewizorem, który został oznaczony jako Ultra HD Premium. Prócz standardowego wyświetlania w 4. UHD z szerokim zakresem dynamicznym HDR, producent chwali się czernią obrazu na poziomie, która prezentowały dotychczas jedynie telewizory plazmowe. Dodatkowo w telewizorach serii DX900 zastosowano nowy procesor wideo HCX+ (Hollywood Cinema eXperience plus). Oznacza to, że najnowszy telewizor Panasonic może odtworzyć barwy i dźwięk w takim stopniu, jak w przypadku obrazów o jakości do tej pory osiągalnej na bardzo drogich ekranach w studiach profesjonalnych.

LG UH9500 oraz LG UH9550
Topowe modele koreańskiego ptentata branży elektronicznej już niebawem mają się pojawić na rynku. Mowa o UH950. (65 cali) i UH9550 (86 cali), są to konstrukcje o grubości zaledwie 6.6 mm. Telewizory te także obsługują HDR. Topowych przedstawicieli, UH9500 i UH9550, wyposażono w - zdaniem LG - najlepszy na rynku wyświetlacz IPS. Dodatkowo mamy tu styczność z redukcją refleksów(ang. True Black Panel), zwiększonym kontraście (ang. Contrast Maximizer) i lepszą głębią obrazu. HDR Plus, w który wyposażono modele UH9500 i UH9550 wyświetla obraz w rozdzielczości 4K najbardziej bliski rzeczywistości. Nie zabrakło tzw. Ultra Luminance zwiększającego kontrast pomiędzy ciemnymi i jasnymi obszarami, co ma wzmacniać efekt HDR. Fakt, urządzenia nie są jeszcze dostępne na polskim rynku, jednak niewątpliwie są warte uwagi, a ich cena może okazać się bardzo atrakcyjna.

Philips 65PUS8901/12
Kolejne urządzenie, z którym producent "nie wyrobi się" do finałów. Zdecydowaliśmy się wspomnieć o najnowszym urządzeniu marki Philips, nie tylko z powodu, że będzie (premiera polska przewidziana jest na listopad 2016r.) topowym modelem producenta. Telewizor o oznaczeniu 65PUS8901. jak nie trudno się domyślić, będzie wyposażony nie tylko w matrycę o przekątnej 65 cali o rozdzielczości 4K Ultra HD. Jego niewątpliwa zaletą ma być system operacyjny Android w wersji 5.1 współpracujący z czterordzeniowym procesorem, mającym zapewnić bezproblemową pracę wszystkich aplikacji. Jednak tym, co wyróżni najnowszy produkt Philipsa spośród konkurencji, to funkcja Ambilight Projection - najnowsze wcielenie technologii podświetlenia tyłu urządzenia, za pomocą dziewięciu "projektorów".

Źródło artykułu:WP Tech
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.