Euro 2016: Ipla ma poważne kłopoty z transmisjami online

Euro 2016: Ipla ma poważne kłopoty z transmisjami online13.06.2016 15:06
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Internauci z całej polski wylewają kubły pomyj na płatny pakiet transmisji meczy podczas trwającego we Francji turnieju Euro 2016

Już samo przyznanie licencji na transmisje wzbudzało wiele kontrowersji wśród polskich fanów piłki nożnej. Okazało się bowiem, że zaledwie 2. z 51 spotkań Euro 2016 będą transmitowane w otwartych kanałach telewizyjnych. Relacjonuje je Polsat oraz TVP. Pozostałe mecze są transmitowane na zamkniętych kanałach Polsat Sport 2 oraz Polsat Sport 3.

Wszystkie mecze w trakcie trwania turnieju można również zobaczyć w sieci. Transmisje online można zobaczyć na należącej do Polsatu platformie Ipla. Za możliwość emocjonowania się wszystkimi spotkaniami dostawca usługi każe sobie płacić 9. zł.

Najbardziej oberwało się platformie Polsatu. Wystarczy przejrzeć profil społecznościowy Ipli na Facebooku, aby przekonać się o tym, że coś jest nie tak. Kłopoty zaczęły się wraz z pierwszym meczem, który był nadawany tylko i wyłącznie na Ipli, czyli spotkaniu między Anglią i Rosją. Skargi użytkowników dotyczyły jakości transmisji spotkania. Zamiast deklarowanych 72. p użytkownicy widzieli rozmyte pixele, bądź w nieskończoność czekali na buforowanie materiału. Z profilu społecznościowego zniknął całkowicie wątek dotyczący tej transmisji. Powodu takiej sytuacji możemy się jedynie domyślać.

Jaki był powód problemów z transmisją? Jako że przedstawiciele Cyfrowego Polsatu nabrali wody w usta i do tej pory nie udało nam się uzyskać odpowiedzi na zadane pytania, możemy jedynie się domyślać, że zainteresowanie przerosło możliwości serwerów firmy.

Wpadkę zaliczyło również UPC. Nie była ona tak spektakularna, jak w przypadku Ipli, ale równie skutecznie napsuła krwi użytkownikom. Jak skarżyli się na profilu społecznościowym firmy, kłopotu nie było z samą transmisją, ale z aktywowaniem usługi. Kłopot polegał na zbyt długim oczekiwaniu na aktywację. Podobne problemy mieli również użytkownicy NC Plus.

Źródło artykułu:WP Tech
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.