Czy telewizor może być bardziej "glamour"? LG: Jak najbardziej!

Czy telewizor może być bardziej "glamour"? LG: Jak najbardziej!27.11.2014 14:47
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

"Glamour" to jedno z tych słów, które ciężko zdefiniować, bowiem nie ma swojego czystego odpowiednika w języku polskim. "Glamour" może być każdy przedmiot, jeśli spełnia pewne warunki. To przede wszystkim blask, przepych, urok, czar, splendor. A więc, czy telewizor może być glamour? Może, już widzieliśmy odbiorniki ostylowane ramami niczym z Luwru, niektórzy uważają to za "glamour", inni za zwykły kicz. Ale czy nasze "okno na świat" może być glamour jeszcze bardziej? LG odpowiada: "Tak. I mamy na to dowód".

Błyszczące kryształy są wyraźnie zauważalne w podbudowie telewizora, mieniąc się różnymi kolorami. Dostarcza to naprawdę niecodziennego poczucia komfortu psychicznego i - nie bójmy się powiedzieć - bogactwa. Umieszczone w falującej podstawie "świecidełka" na szczęście nie rozpraszają oglądającego telewizję, jednak wyraźnie zaznaczają swoją obecność. Patrząc na OLEDa od LG, na pierwszy rzut oka można sobie wyobrazić katalogowe nowoczesne wnętrze, które aż prosi o taki telewizor, ale czy sami byśmy go kupili? Na to pytanie każdy musi odpowiedzieć sobie sam, według własnych upodobań. Przypominam, że ten telewizor jest produktem klasy Premium. Nie znaczy to, że jest przeznaczony tylko dla wybrańców, jednak miejmy też na uwadze, że jest skierowany do konkretnej grupy odbiorców, a nie odbiorcy masowego.

Nie jest to pierwsza próba zaistnienia w świecie „luksusu”. podejmowana przez duże koncerny. Telefony Samsung Armani czy LG Prada, telewizor Samsung & Armani niezupełnie zostały odebrane w taki sposób, w jaki producent by sobie tego życzył. Ciężko co prawda w obecnych czasach porównywać specyfikacje telefonów czy telewizorów, które w tej chwili są w użytku z modelami sprzed kilku lat, jednak każda era ma swoje prawa, którymi się rządzi. Sprzęty, które wówczas miały być wyznacznikiem komfortu i – powiedzmy – przynależności do konkretnej, nieco zamkniętej, grupy osób, najczęściej do niej nie trafiały. To się jednak zmieniło.

Wszyscy w końcu uczymy się na błędach, może dlatego polityka LG na rynku jest coraz bardziej dynamiczna. Koncern prezentuje kolejne sprzęty, od telewizorów, przez AGD do telefonów komórkowych, które jakby redefiniują swój logotyp, nadając mu nowego życia. Odważyłbym się nawet powiedzieć, że LG w świecie elektroniki jest kryształkiem Swarovskiego w (nie)zwykłym telewizorze. Należy zauważyć, że z każdą kolejną premierą, LG zaskakuje pomysłem, jakością i smakiem, bez uchybień docierając do potrzeb każdego. Najlepszym dowodem na to jest właśnie opisywany telewizor, jako sprzęt dla ludzi, którzy potrzebują i wymagają czegoś więcej - blasku, przepychu, uroku, czaru i splendoru. Dla ludzi, którzy żyją i chcą żyć "glamour".

Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)
Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)

Opuszczając płynący mlekiem i miodem temat kryształów, designu i splendoru, przypomnijmy sobie czym jest OLED. Telewizory OLED to panele wykonane z organicznych diod, które zachwycają jakością obrazu i odwzorowaniem koloru. Technologia OLED to najdoskonalszy sposób oddania głębi naturalnej czerni. Dzieje się tak, ponieważ wyświetlając kolor czarny, dioda po prostu nie świeci, wyciągając w ten sposób "najczarniejszą czerń". Każda dioda to jeden piksel, który dostarcza realizmu wyświetlanego obrazu.

Nowy produkt od LG Electronics to zatem energooszczędność technologii OLED, cienki (bo 5 mm) ekran o przekątnej 5. cali i wadze 16 kg produkt, wzbogacony ręcznie nanoszonymi 460-ma kryształkami Swarovskiego Aurora Borealis w cenie również "glamour", bo 12.000 zł. Telewizor o oznaczeniu 55EA975 jest w tej chwili jedynym w Polsce egzemplarzem, który można obejrzeć przez najbliższy czas jedynie w salonie Luxury Art Cinema w Warszawie, przy ul. Brackiej 11/13.

_ Sebastian Kupski _

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.