Brak sukcesów na portalach randkowych? Może używasz złych słów

Brak sukcesów na portalach randkowych? Może używasz złych słów16.05.2014 12:54

Jeden z brytyjskich internetowych serwisów randkowych zamówił badanie, mające określić, co decyduje o powodzeniu poszczególnych profili. Co sprawia, że jedni użytkownicy cieszą się popularnością i dziesiątkami wiadomości od zainteresowanych, a inni całymi dniami odświeżają skrzynki, smutnym wzrokiem wpatrując się w monitor? Okazuje się, że decydować może o tym coś tak prostego, jak dobór przymiotników, używanych do opisania swojej osoby.

Źródło zdjęć: © (fot. snaptitude - Fotolia.com)
Źródło zdjęć: © (fot. snaptitude - Fotolia.com)

Badanie, przeprowadzone na 12 tysiącach profili w serwisie randkowym pokazało, że dobór słów ma dla odwiedzających bardzo duże znaczenie. Szczególnie prawdziwe jest to w przypadku kobiet – przyznały one, że sposób, w jaki potencjalny partner się opisuje, decyduje o kontakcie w 64 do 69 procent przypadków. U mężczyzn jego rola była nieco mniejsza, ale wciąż istotna – od 43 do 46 procent. Nie jest więc również tak, że patrzą oni _ wyłącznie _ na zdjęcia.

Nikogo chyba szczególnie nie zdziwi, że zestaw określeń najważniejszych dla obu płci znacząco się różni. Znalazło się w nim jednak kilka wspólnych mianowników. Przede wszystkim: „ambitny/ambitna” – jak się okazuje, nikt nie chce wylądować w życiu z pozbawionym aspiracji nudziarzem. Co jednak ciekawe, o wiele mniejsze znaczenie miało już słowo „pracowity/pracowita” – u mężczyzn znalazło się ono na ostatnim miejscu, a u kobiet nie pojawiło się w ogóle. Wygląda więc na to, że musi istnieć jakiś idealny sposób na połączenie ambicji z lenistwem.

Jedyną cechą ważniejszą od ambicji było dla kobiet „sprawny fizycznie”. U mężczyzn zaś zaszczytne pierwsze miejsce zajęło „urocza”. Jeżeli więc potrzebujecie jeszcze potwierdzenia własnego przekonania o tym, że kobiety szukają tylko mięśniaków, zaś mężczyźni tzw. „słodkich idiotek”, to prosimy bardzo – naukowo udowodnione! Nie ma jednak co rozpaczać. Niemal równie ważna dla kobiet okazała się bowiem „spostrzegawczość” – a tę wytrenować można przecież np. przed grami wideo. Kobiety mogą zaś nadrabiać, zależnie od preferencji, spontanicznością lub troskliwością, które zajęły ex-aequo trzecie miejsce na męskiej liście.

Źródło zdjęć: © (fot. WP.PL)
Źródło zdjęć: © (fot. WP.PL)
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.