300 tys. w 4 minuty i 12 sekund, czyli Xiaomi Mi-One S

300 tys. w 4 minuty i 12 sekund, czyli Xiaomi Mi-One S24.09.2012 10:29
Źródło zdjęć: © Telepolis

Xiaomi poinformował, że jego odświeżony model smartfonu Mi-One S sprzedał się w ciągu niewiele ponad 4 minut w ilości 300 tys. sztuk. Czy iPhone może czuć się zagrożony?

Sprzedanie 300 tys. sztuk modelu _ Xiaomi Mi-One S _ miało zająć firmie zaledwie 4 minuty i 12 sekund. Taki wynik jest znacznie lepszy niż osiągnięty przez iPhone?a 5, który w ciągu 24 godzin znalazł w przedsprzedaży 2 mln nowych klientów.

Nie od dziś wiadomo również, że prezes Xiaomi, Lei Jun, kreuje się na azjatyckiego odpowiednika Steve'a Jobsa. Robi to m.in. za pomocą podobnego podczas prezentacji nowych produktów ubioru czy sposobu bycia. Czy można zatem porównać obydwa wyniki? Niezupełnie.

Wszystko dlatego, że Xiaomi nie podaje w jaki sposób sprzedanych zostało 300 tys. sztuk wspomnianego telefonu. Xiaomi ma w zwyczaju sprzedawać swoje produkty _ na raty _, czyli w paczkach po kilkaset tysięcy sztuk w długich odstępach czasu. Pomiędzy nimi klienci mogą (chociaż nie zawsze) zamówić telefon w przedsprzedaży, którego data dostawy nie jest podawana.

Wygląda więc na to, że chociaż podany wynik robi wrażenie, to tak naprawdę niewiele więcej o nim wiadomo.

_ Xiaomi Mi-One S _ jest następcą modelu Mi-One, o którym szerzej pisaliśmy w tej wiadomości. Jedyną różnicą w stosunku do poprzednika jest nowy procesor Qualcomm Snapdragon, którego 1,5 GHz podkręcone zostało do 1,7 GHz.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.