Złoty Laur Klienta po raz drugi dla ActiveJet
Materiały eksploatacyjne do drukarek marki ActiveJet przyniosły firmie Action zwycięstwo w programie konsumenckim Laur Klienta 2010. O tytuł ubiegali się zarówno producenci materiałów oryginalnych jak i kompatybilnych. W ogólnopolskim sondażu konsumenci wybierali najpopularniejsze w swojej grupie produkty i usługi.
30.06.2010 16:07
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Konkurs Laur Klienta został rozstrzygnięty w oparciu o sondaż, który określał poziom powszechnej znajomości i popularności produktów oraz usług ogólnodostępnych na krajowym rynku. Drugim najważniejszym wyznacznikiem w procesie wyłaniania zwycięzców były wyniki głosowania czytelników dodatku „Rzecz o Biznesie”. na łamach dziennika Rzeczpospolita.
Organizator konkursu przeprowadza na polskim rynku wiele tego typu działań promocyjnych dla biznesu. W metodologii konkursu Laur Klienta zastosowana została ankieta internetowa oraz telefoniczna. Poza tym, konsumenci mogli wysłać swój głos bezpośrednio pocztą elektroniczną na wskazany adres. Respondenci głosowali ze 140 miast w całej Polsce.