Złoty Laur Klienta 2009 dla tuszy i tonerów ActiveJet

Produkty marki ActiveJet zostały zwycięzcą największego w Polsce programu konsumenckiego w kategorii „Materiały eksploatacyjne do drukarek”. O tytuł ubiegali się zarówno producenci materiałów oryginalnych jak i kompatybilnych.
W ogólnopolskim sondażu konsumenci wybierali najpopularniejsze w swojej grupie produkty i usługi.

Obraz

Przyznany tytuł ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonali sami klienci. Mamy świadomość, że ich decyzja odzwierciedla również tendencje na rynku. Po raz kolejny zostaliśmy więc docenieni za starania jakie wkładamy w tworzenie produktów o najwyższej jakość. To również dowód na to, że konsekwentna realizacja strategi komunikacji naszej marki przynosi efekty. –. komentuje Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet

Obraz
© (fot. Active Jest)

Konkurs został rozstrzygnięty w oparciu o badania popularności produktów i usług na polskim rynku. Były to opinie społeczeństwa zweryfikowane ankietami. Badania miały na celu określenie poziomu powszechnej rozszerzalności popularności produktów i usług. Organizatorzy konkursu zainteresowani byli przede wszystkim znajomością marki oraz podstawowymi opiniami na jej temat. W tegorocznej edycji konkursu istotną sprawę odgrywało również głosowanie czytelników. Przyznane godła nie tylko trafiają na opakowania produktów, można je spotkać na stronach internetowych firm - laureatów, w reklamach telewizyjnych, na banerach zewnętrznych, w folderach reklamowych etc. Laur Klienta stał się potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie czy usłudze, formą jego zbiorowej rekomendacji.

W tegorocznej edycji konkursu brane były pod uwagę dwie główne składowe ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników Rzeczy o Biznesie w Rzeczpospolitej. Badania dostarczyły informacji na temat opinii polskiego społeczeństwa i znajomości produktów oraz nastawienia do nich. Badania przeprowadził Media Partner (wydawcę m.in. Rzeczy o Biznesie w Rzeczpospolitej oraz Przeglądu Gospodarczego na łamach Gazety Prawnej) metodą mieszaną bezpośrednio i telefonicznie, metodą powtarzalności raz w miesiącu przez okres 6 kolejnych miesięcy w największych miastach w Polsce. Organizatorem konkursu po raz piąty była Grupa Media Partner.

Wybrane dla Ciebie
Obiecano im pracę w hotelu. Afrykanki zwabione przez Rosję
Obiecano im pracę w hotelu. Afrykanki zwabione przez Rosję
Ukraińcy nie musieli go atakować. Rosyjski Ka-226 rozbił się w Rosji
Ukraińcy nie musieli go atakować. Rosyjski Ka-226 rozbił się w Rosji
Rosja promuje Su-57. Nikt nie chce "najlepszego samolotu świata"
Rosja promuje Su-57. Nikt nie chce "najlepszego samolotu świata"
Rosjanie zrobili to celowo. Zaatakowali konwój humanitarny
Rosjanie zrobili to celowo. Zaatakowali konwój humanitarny
Problemy z rosyjskimi czołgami. Sami Rosjanie narzekają na ich jakość
Problemy z rosyjskimi czołgami. Sami Rosjanie narzekają na ich jakość
Odparowuje wszystko co żywe. Rosjanie zaczęli demontować potężną broń
Odparowuje wszystko co żywe. Rosjanie zaczęli demontować potężną broń
Najstarsze powietrze w historii. Było uwięzione w 6-milionowym lodzie
Najstarsze powietrze w historii. Było uwięzione w 6-milionowym lodzie
Sprawdzono ją w Ukrainie. Polska chce nią zwalczać drony
Sprawdzono ją w Ukrainie. Polska chce nią zwalczać drony
Chiny mają nowy okręt. Rzuca wyzwanie największym mocarstwom
Chiny mają nowy okręt. Rzuca wyzwanie największym mocarstwom
Nie tylko Koreańczycy. Ujawniono, kto jeszcze walczy za Rosję
Nie tylko Koreańczycy. Ujawniono, kto jeszcze walczy za Rosję
Mówią, że są lepsze niż F-35. Będą produkowane w Ukrainie
Mówią, że są lepsze niż F-35. Będą produkowane w Ukrainie
Lotnicze marzenie Ukraińców. Chcą je składać u siebie
Lotnicze marzenie Ukraińców. Chcą je składać u siebie