Złoty Laur Klienta 2009 dla tuszy i tonerów ActiveJet

Produkty marki ActiveJet zostały zwycięzcą największego w Polsce programu konsumenckiego w kategorii „Materiały eksploatacyjne do drukarek”. O tytuł ubiegali się zarówno producenci materiałów oryginalnych jak i kompatybilnych.
W ogólnopolskim sondażu konsumenci wybierali najpopularniejsze w swojej grupie produkty i usługi.

Obraz

Przyznany tytuł ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonali sami klienci. Mamy świadomość, że ich decyzja odzwierciedla również tendencje na rynku. Po raz kolejny zostaliśmy więc docenieni za starania jakie wkładamy w tworzenie produktów o najwyższej jakość. To również dowód na to, że konsekwentna realizacja strategi komunikacji naszej marki przynosi efekty. –. komentuje Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet

Obraz
© (fot. Active Jest)

Konkurs został rozstrzygnięty w oparciu o badania popularności produktów i usług na polskim rynku. Były to opinie społeczeństwa zweryfikowane ankietami. Badania miały na celu określenie poziomu powszechnej rozszerzalności popularności produktów i usług. Organizatorzy konkursu zainteresowani byli przede wszystkim znajomością marki oraz podstawowymi opiniami na jej temat. W tegorocznej edycji konkursu istotną sprawę odgrywało również głosowanie czytelników. Przyznane godła nie tylko trafiają na opakowania produktów, można je spotkać na stronach internetowych firm - laureatów, w reklamach telewizyjnych, na banerach zewnętrznych, w folderach reklamowych etc. Laur Klienta stał się potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie czy usłudze, formą jego zbiorowej rekomendacji.

W tegorocznej edycji konkursu brane były pod uwagę dwie główne składowe ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników Rzeczy o Biznesie w Rzeczpospolitej. Badania dostarczyły informacji na temat opinii polskiego społeczeństwa i znajomości produktów oraz nastawienia do nich. Badania przeprowadził Media Partner (wydawcę m.in. Rzeczy o Biznesie w Rzeczpospolitej oraz Przeglądu Gospodarczego na łamach Gazety Prawnej) metodą mieszaną bezpośrednio i telefonicznie, metodą powtarzalności raz w miesiącu przez okres 6 kolejnych miesięcy w największych miastach w Polsce. Organizatorem konkursu po raz piąty była Grupa Media Partner.

Problemy rosyjskiej floty podwodnej. Od "kulejącego okrętu" do "pływającej Hiroszimy"
Problemy rosyjskiej floty podwodnej. Od "kulejącego okrętu" do "pływającej Hiroszimy"
Tajemnica posągów z Wyspy Wielkanocnej rozwiązana. Są nowe badania
Tajemnica posągów z Wyspy Wielkanocnej rozwiązana. Są nowe badania
Błędnie zdiagnozowała raka. AI myli się w 7 na 10 przypadków
Błędnie zdiagnozowała raka. AI myli się w 7 na 10 przypadków
Widowiskowy pokaz świateł z dalekiej północy. Zorza polarna znów nad Polską
Widowiskowy pokaz świateł z dalekiej północy. Zorza polarna znów nad Polską
Odkryli egipską twierdzę sprzed 3,5 tys. lat. W środku piece i ciasto
Odkryli egipską twierdzę sprzed 3,5 tys. lat. W środku piece i ciasto
Muzyka generowana przez AI zastępuje artystów. Sklepy w Belgii unikają opłat
Muzyka generowana przez AI zastępuje artystów. Sklepy w Belgii unikają opłat
Muchomory modne na Instagramie? Toksykolog: eksperymenty mogą zabić
Muchomory modne na Instagramie? Toksykolog: eksperymenty mogą zabić
Sekret rosyjskiego Su-57 poznany. Oto co pomieści w swoim wnętrzu
Sekret rosyjskiego Su-57 poznany. Oto co pomieści w swoim wnętrzu
Fascynujące odkrycie na Tytanie. To prawdziwe wyzwanie dla chemików
Fascynujące odkrycie na Tytanie. To prawdziwe wyzwanie dla chemików
Pocisk manewrujący Ragnarök pokazany. To długie ramię dla "Walkirii"
Pocisk manewrujący Ragnarök pokazany. To długie ramię dla "Walkirii"
Już kupowali z Zachodu. Nagle zwrot akcji. Wybrali myśliwiec z Chin
Już kupowali z Zachodu. Nagle zwrot akcji. Wybrali myśliwiec z Chin
Są starsze niż piramidy w Gizie. Natura stworzyła je w Alpach
Są starsze niż piramidy w Gizie. Natura stworzyła je w Alpach