Złoty Laur Klienta 2009 dla tuszy i tonerów ActiveJet

Produkty marki ActiveJet zostały zwycięzcą największego w Polsce programu konsumenckiego w kategorii „Materiały eksploatacyjne do drukarek”. O tytuł ubiegali się zarówno producenci materiałów oryginalnych jak i kompatybilnych.
W ogólnopolskim sondażu konsumenci wybierali najpopularniejsze w swojej grupie produkty i usługi.

Złoty Laur Klienta 2009 dla tuszy i tonerów ActiveJet
1

Przyznany tytuł ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonali sami klienci. Mamy świadomość, że ich decyzja odzwierciedla również tendencje na rynku. Po raz kolejny zostaliśmy więc docenieni za starania jakie wkładamy w tworzenie produktów o najwyższej jakość. To również dowód na to, że konsekwentna realizacja strategi komunikacji naszej marki przynosi efekty. –. komentuje Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet

Obraz
© (fot. Active Jest)

Konkurs został rozstrzygnięty w oparciu o badania popularności produktów i usług na polskim rynku. Były to opinie społeczeństwa zweryfikowane ankietami. Badania miały na celu określenie poziomu powszechnej rozszerzalności popularności produktów i usług. Organizatorzy konkursu zainteresowani byli przede wszystkim znajomością marki oraz podstawowymi opiniami na jej temat. W tegorocznej edycji konkursu istotną sprawę odgrywało również głosowanie czytelników. Przyznane godła nie tylko trafiają na opakowania produktów, można je spotkać na stronach internetowych firm - laureatów, w reklamach telewizyjnych, na banerach zewnętrznych, w folderach reklamowych etc. Laur Klienta stał się potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie czy usłudze, formą jego zbiorowej rekomendacji.

W tegorocznej edycji konkursu brane były pod uwagę dwie główne składowe ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników Rzeczy o Biznesie w Rzeczpospolitej. Badania dostarczyły informacji na temat opinii polskiego społeczeństwa i znajomości produktów oraz nastawienia do nich. Badania przeprowadził Media Partner (wydawcę m.in. Rzeczy o Biznesie w Rzeczpospolitej oraz Przeglądu Gospodarczego na łamach Gazety Prawnej) metodą mieszaną bezpośrednio i telefonicznie, metodą powtarzalności raz w miesiącu przez okres 6 kolejnych miesięcy w największych miastach w Polsce. Organizatorem konkursu po raz piąty była Grupa Media Partner.

Wybrane dla Ciebie

Drony MTS z AI. Czesi przeprowadzają testy bojowe w Ukrainie
Drony MTS z AI. Czesi przeprowadzają testy bojowe w Ukrainie
Tantal, paliwo wojny. Rosja zużywa 800 kg miesięcznie
Tantal, paliwo wojny. Rosja zużywa 800 kg miesięcznie
Satelity ICEYE dla Polski. Makiety nie będą stanowić problemu
Satelity ICEYE dla Polski. Makiety nie będą stanowić problemu
Przyjrzeli się wojnie w Ukrainie. Zdążyli w ostatniej chwili
Przyjrzeli się wojnie w Ukrainie. Zdążyli w ostatniej chwili
Pracujesz za dużo? Wyniszczasz sobie mózg - mówią nowe badania
Pracujesz za dużo? Wyniszczasz sobie mózg - mówią nowe badania
366 czołgów Abrams dla Polski. Bez tej umowy byłyby na nic
366 czołgów Abrams dla Polski. Bez tej umowy byłyby na nic
Potężne wzmocnienie polskiej armii. Zamawiamy 10 tys. sztuk
Potężne wzmocnienie polskiej armii. Zamawiamy 10 tys. sztuk
Kraj NATO bez czołgów. Mogą z zazdrością patrzeć na Polskę
Kraj NATO bez czołgów. Mogą z zazdrością patrzeć na Polskę
Laptop MSI Vector 16 HX AI - nadaje się do gier?
Laptop MSI Vector 16 HX AI - nadaje się do gier?
Pierwsza widoczna zorza polarna na Marsie. Przełomowe odkrycie NASA
Pierwsza widoczna zorza polarna na Marsie. Przełomowe odkrycie NASA
Wojsko kupi broń. Prawie tysiąc zestawów
Wojsko kupi broń. Prawie tysiąc zestawów
Fałszywe czołgi w Ukrainie. Rosjanie nie raz się nabrali
Fałszywe czołgi w Ukrainie. Rosjanie nie raz się nabrali