Wódka leje się na Facebooku

Wódka leje się na Facebooku
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

02.12.2013 10:30, aktual.: 02.12.2013 13:46

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Największy na świecie serwis społecznościowy stał się rajem dla
producentów alkoholu. Zakładają tam strony swoich produktów i przyciągają użytkowników. Państwo
jest bezradne - alarmuje "Gazeta Wyborcza".

Reklama trunków o zawartości alkoholu powyżej 4,5 proc. jest w Polsce zabroniona. Zakaz ten jest na tyle restrykcyjny, że niektóre sklepy internetowe nawet nie sprzedają alkoholu w sieci, a inne nie zamieszczają zdjęć sprzedawanych alkoholi.

- _ Jeżeli producent na profilu przez niego prowadzonym rozpowszechnia reklamę, czyli np. zdjęcia alkoholu, to właściwe będą organy ścigania _ - mówi Małgorzata Cieloch z biura prasowego UOKiK.

Źródło artykułu:PAP
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (1)
Zobacz także