Wirtualna recepcja w Orange już komercyjnie

Wirtualna recepcja w Orange już komercyjnie

Wirtualna recepcja w Orange już komercyjnie
Źródło zdjęć: © WP.PL
16.12.2008 12:21, aktualizacja: 16.12.2008 12:38

Lekarze prowadzący indywidualne praktyki lekarskie i ich pacjenci mogą już korzystać z Wirtualnej Recepcji. Dzięki niej, przy użyciu internetu bądź telefonu komórkowego pacjenci mogą szybko zarejestrować wizytę wybierając dogodny termin, a lekarze zyskują natychmiastowy dostęp do swojego kalendarza, ograniczając przy tym koszty administracyjne.

Orange pozytywnie zakończył prowadzony pilotaż usługi i wprowadził ją do komercyjnej oferty. Jako pierwszy operator telekomunikacyjny wprowadziliśmy na rynek serwis internetowy zawierający wygodną aplikację do samodzielnej rejestracji wizyt przez pacjentów.

Wirtualna Recepcja pozwala na automatyczne wysyłanie pacjentom SMS-ów z przypomnieniem o terminie wizyty lub zmianach w grafiku. SMS-y od pacjenta, są natomiast wykorzystywane do potwierdzenia terminu wizyty, co eliminuje ryzyko przypadkowych lub błędnych zapisów. Lekarze mogą skorzystać też z funkcji udostępniania informacji zawartych w kalendarzu swoim współpracownikom.

Usługa została przygotowana tak, by jej obsługa była łatwa nawet dla osób posiadających tylko podstawowe umiejętności obsługi komputera i internetu. By z niej korzystać wystarczy komputer z dostępem do Internetu lub telefon komórkowy wyposażony w system Windows Mobile i protokół ActiveSync, a więc m.in. modele Nokii z serii E lub BlackBerry.

Miesięczny koszt korzystania z wirtualnej recepcji to 61 zł (50 zł netto). W ramach abonamentu, poza samą aplikacją użytkownik otrzymuje skrzynkę o pojemności 1 GB, wraz z licencją MS Outlook 2003 lub 2007.

Uruchomienie Wirtualnej Recepcji stanowi element strategii Grupy TP obejmującej opracowanie i wdrożenie szeregu usług e-zdrowie, przeznaczonych dla podmiotów działających na rynku ochrony zdrowia. Pozwolą one na wydatne zmniejszenie kosztów funkcjonowania placówek zdrowotnych, zwiększenie ich efektywności oraz poprawienie komfortu pacjenta.

Wirtualna recepcja jest dostępna w większości abonamentowych, biznesowych planów taryfowych (nie można jej aktywować na planach typu mix). Usługa jest bezterminowa i w każdym momencie może być wyłączona.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)