Wirtualna Centrala UPC Biznes

Wirtualna Centrala UPC Biznes

Wirtualna Centrala UPC Biznes
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
27.11.2013 15:15, aktualizacja: 27.11.2013 15:32

UPC Biznes wprowadza nowe rozwiązanie telefoniczne dla firm - Wirtualną Centralę telefoniczną VPABX.

Usługa oparta jest o platformę głosową partnera UPC Biznes - firmy OXYCOM, tworzonej na bazie systemu operatorskiego Broadsoft. Wirtualna Centrala zapewnia takie same funkcje podstawowe, jak tradycyjna centrala. Do jej działania potrzebne jest jedynie łącze internetowe UPC Biznes oraz aparaty telefoniczne IP. Rozwiązanie pozwala znacząco ograniczyć koszty związane nie tylko z zakupem, ale także utrzymaniem obsługi centrali.

Klient może korzystać z planu numeracji wewnętrznej, IVR - czyli automatycznych zapowiedzi i interaktywnego menu samodzielnego wyboru oraz dodatkowo e-faxu, telekonferencji oraz mobilnej aplikacji, która pozwala korzystać z centrali na komputerach stacjonarnych i przenośnych.

Dodatkową zaletą jest możliwość szybkiej rozbudowy o kolejne moduły bez potrzeby dodatkowych inwestycji. W przypadku firmy o strukturze oddziałowej (np. w różnych miastach) usługa pozwala na szybką integrację placówek w jedną sieć telefoniczną z jednolitą numeracją wewnętrzną dla całej firmy i bezkosztową komunikację między nimi.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)