Walentynki - komercja, czy internetowe święto?

Walentynki - komercja, czy internetowe święto?

13.02.2009 11:28, aktual.: 13.02.2009 11:38

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Jak grzybów po deszczu przybywa nam elektronicznych gadżetów dedykowanych niby to specjalnie dla zakochanych. Specjalne edycje przenośnych pamięci w serduszka, głośniki dla zakochanych, czy też specjalne edycje odtwarzaczy DVD - też niby na Walentynki.

Podobnie rzecz ma się z serwisami internetowymi. Wyślij kartkę, kup serduszko, podziel się płatkiem róży. Przykładem takiej strony jest portal www.14luty.com , która działa pod hasłem "Oddam serce w dobre ręce:)"
Czy takie gadżety, a przede wszystkim strony internetowe mają sens? Na 14luty.com możesz przesłać „serducho miłości”. do swojej połówki, czy znajomych i sprawić im tym samym przyjemność. Czy nie lepiej jednak spotkać się z kimś nam bliskim, wyjść do kawiarni? Czy też może nasze czasy, to już tylko elektroniczne okazywanie uczuć i miłości? A co Wy myślicie o tym coraz modniejszym trendzie? Zapraszamy do dyskusji.

Obraz
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (6)
Zobacz także