Walentynki - komercja, czy internetowe święto?

Walentynki - komercja, czy internetowe święto?

Walentynki - komercja, czy internetowe święto?
13.02.2009 11:28, aktualizacja: 13.02.2009 11:38

Jak grzybów po deszczu przybywa nam elektronicznych gadżetów dedykowanych niby to specjalnie dla zakochanych. Specjalne edycje przenośnych pamięci w serduszka, głośniki dla zakochanych, czy też specjalne edycje odtwarzaczy DVD - też niby na Walentynki.

Podobnie rzecz ma się z serwisami internetowymi. Wyślij kartkę, kup serduszko, podziel się płatkiem róży. Przykładem takiej strony jest portal www.14luty.com , która działa pod hasłem "Oddam serce w dobre ręce:)"
Czy takie gadżety, a przede wszystkim strony internetowe mają sens? Na 14luty.com możesz przesłać „serducho miłości”. do swojej połówki, czy znajomych i sprawić im tym samym przyjemność. Czy nie lepiej jednak spotkać się z kimś nam bliskim, wyjść do kawiarni? Czy też może nasze czasy, to już tylko elektroniczne okazywanie uczuć i miłości? A co Wy myślicie o tym coraz modniejszym trendzie? Zapraszamy do dyskusji.

Obraz
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (6)