Vectra skraca umowy

Vectra skraca umowy

Vectra skraca umowy
Źródło zdjęć: © Vectra
03.06.2009 15:17

Od czerwca Vectra zmienia zasady sprzedaży dwóch produktów swojego portfolio - Internetu i telefonu. Abonenci operatora otrzymują rozwiązania, które pomogą im przeciwstawić się obecnemu trudnemu okresowi.

Skrócone zostały okresy zobowiązań umów promocyjnych, zniesiono konsekwencje finansowe z powodu rezygnacji z usług przez osoby, które utraciły pracę. Ponadto oferta _ Happy Hours _, dostępna w Salonach i Biurach Vectry na terenie całego kraju, umożliwia obniżenie opłat za pakiety i pojedyncze usługi.

Vectra znacząco zmieniła zasady sprzedaży usług dostępu do Internetu oraz telefonii stacjonarnej - kupowanych zarówno pojedynczo, jak i w tzw. paczkach. Skróceniu ulegają dotychczasowe okresy zobowiązań, wynikające z korzystania z różnych promocji. I tak umowy zawierane dotychczas na 12 miesięcy, zachowują swoje postanowienia przez okres 9 miesięcy. Dłuższe umowy są skracane z 24 na 18 miesięcy. Inną zasadniczą zmianą jest zniesienie ewentualnych konsekwencji finansowych, wynikających z rozwiązania umowy promocyjnej przez abonenta, który nie ze swojej winy stracił zatrudnienie.

Natomiast oferta _ Happy Hours _ to możliwość podpisania na specjalnych warunkach umowy przez abonenta, który przyjdzie do Salonu Firmowego lub Biura Obsługi Klienta Vectry w określonych godzinach. Godziny te są ustalane indywidualnie w poszczególnych miejscowościach, gdzie dociera Vectra.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)