Uwaga na batony z GPS‑em
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii mają szansę wziąć udział w pierwszej kampanii promocyjnej słodyczy, w której wykorzystano lokalizację GPS. Akcja „We Will Find You”, czyli „Znajdziemy cię” polega na tym, że wśród sprzedawanych w zwykłych sklepach batonów KitKat, KitKat Chunky, Aero Peppermint i Yorkie Milk znalazły się specjalne egzemplarze z nadajnikami, dzięki którym zwycięzca otrzyma 10 tysięcy funtów nagrody.
20.09.2012 13:15
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Wystarczy trafić na odpowiednie opakowanie słodyczy i je otworzyć, a pracownicy Nestlé UK w ciągu 2. godzin zapukają do naszych drzwi. W chwili otwierania opakowania zostaje do nich wysłany sygnał GPS. Jak dokładnie to działa i czy uniemożliwia konsumpcję batonu – na razie nie wiadomo.
Grupa docelowa kampanii została ściśle określona. Jak powiedział przedstawiciel Nestlé Graham Walker: - _ Uważamy, że akcja promocyjna będzie szczególnie interesująca dla mężczyzn, nakłoni ich do sięgania po niewielkie opakowania czekolady i podwyższy wyniki sprzedaży _.
Akcję wspiera kampania outdoorowa z 3 tysiącami plakatów oznaczonymi kodami QR, które prowadzą do strony konkursowej. Za pomocą smartfona należy zeskanować kod, by wziąć udział w drugiej części promocji, w której do wygrania są nagrody w wysokości 1. funtów. Na stronie widnieje też aktualna liczba batonów z GPS-em, które pozostały do kupienia.