UPC Biznes z Gwarancją SLA
UPC Biznes wprowadza do oferty dla małych firm Service Level Agreement (SLA), czyli Gwarancję Świadczonych Usług - w razie awarii klient ma gwarancję przywrócenia działania usług w czasie nie dłuższym niż 6 lub 12 godzin.
20.10.2014 | aktual.: 20.10.2014 13:16
UPC Biznes wprowadza do oferty dla małych firm Service Level Agreement (SLA), czyli Gwarancję Świadczonych Usług - w razie awarii klient ma gwarancję przywrócenia działania usług w czasie nie dłuższym niż 6 lub 12 godzin.
Oferowana przez UPC Biznes - _ Gwarancja SLA _ - zapewnia usunięcie ewentualnych przerw w świadczeniu usług w 2 wariantach czasowych - 6 lub 12 godzin. Powyższe gwarancje dotyczą godzin roboczych - od 7:00 do 22:00 przez 7 dni w tygodniu, przy założeniu udostępnienia technikom lokalu w celu umożliwienia dokonania napraw.
W razie niedotrzymania przez UPC gwarantowanego terminu usunięcia awarii, klient otrzymuje zwrot części kwoty faktury. W przypadku wariantu 6-godzinnego jest to 20%, a w opcji 12-godzinnej - 15%. Bonifikata dotyczy wszystkich usług klienta, w tym Gwarancji SLA. Każdy kolejny dzień zwłoki, to kolejna bonifikata, aż do wyzerowania opłat (rabat nie może przekroczyć wartości faktury).
Miesięczne koszty usług SLA w UPC Biznes przedstawiają się następująco:
* Gwarancja SLA 6 h - 59 zł (72,57 zł z VAT),
* Gwarancja SLA 12 h - 19 zł (23,37 zł z VAT).
Do powyższych opłat należy doliczyć jednorazowy koszt aktywacji wynoszący 8,20 zł (10,09 zł z VAT).