UPC Biznes z Gwarancją SLA

UPC Biznes z Gwarancją SLA
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

20.10.2014 12:01, aktual.: 20.10.2014 13:16

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

UPC Biznes wprowadza do oferty dla małych firm Service Level Agreement (SLA), czyli Gwarancję Świadczonych Usług - w razie awarii klient ma gwarancję przywrócenia działania usług w czasie nie dłuższym niż 6 lub 12 godzin.

UPC Biznes wprowadza do oferty dla małych firm Service Level Agreement (SLA), czyli Gwarancję Świadczonych Usług - w razie awarii klient ma gwarancję przywrócenia działania usług w czasie nie dłuższym niż 6 lub 12 godzin.

Oferowana przez UPC Biznes - _ Gwarancja SLA _ - zapewnia usunięcie ewentualnych przerw w świadczeniu usług w 2 wariantach czasowych - 6 lub 12 godzin. Powyższe gwarancje dotyczą godzin roboczych - od 7:00 do 22:00 przez 7 dni w tygodniu, przy założeniu udostępnienia technikom lokalu w celu umożliwienia dokonania napraw.

W razie niedotrzymania przez UPC gwarantowanego terminu usunięcia awarii, klient otrzymuje zwrot części kwoty faktury. W przypadku wariantu 6-godzinnego jest to 20%, a w opcji 12-godzinnej - 15%. Bonifikata dotyczy wszystkich usług klienta, w tym Gwarancji SLA. Każdy kolejny dzień zwłoki, to kolejna bonifikata, aż do wyzerowania opłat (rabat nie może przekroczyć wartości faktury).

Miesięczne koszty usług SLA w UPC Biznes przedstawiają się następująco:
* Gwarancja SLA 6 h - 59 zł (72,57 zł z VAT),
* Gwarancja SLA 12 h - 19 zł (23,37 zł z VAT).

Do powyższych opłat należy doliczyć jednorazowy koszt aktywacji wynoszący 8,20 zł (10,09 zł z VAT).

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także