Twitter: mistrz bełkotu

Twitter: mistrz bełkotu

20.08.2009 15:30, aktual.: 21.08.2009 10:53

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

40 proc. wiadomości umieszczanych na Twitterze to bezwartościowy bełkot

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez amerykańską firmę Pear Analytics, jedynie 8,7 proc. informacji wysyłanych na Twitterze można zaklasyfikować jako wartościowe, ale nie będące newsami.

Aż 4. proc. treści firma uznała zaś za bezcelową paplaninę. Chodzi tu o informacje w stylu: "Właśnie jem kanapkę" czy "Jestem dziś w dobrym humorze".

Na drugim miejscu znalazły się konwersacje (37,5. proc.), za nimi informacje mające pewną wartość (8,7 proc.), a następnie autopromocja (5,85 proc.). Co ciekawe, bardzo niewielki procent wpisów stanowił spam (3,75 proc.) i newsy (3,6 proc.).

Przebadanych zostało w sumie 2 tys. wpisów.

Źródło artykułu:internetstandard.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (3)
Zobacz także